سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهار پروژه هاي عمراني در شهرداري منطقه 14

معاونت فني و عمران شهرداري منطقه 14، گفت: در سال جديد پروژه هاي موزه شهداء، سراي محله ناحيه 6، نسب چمن مصنوعي، اتمام رختکن زمين شيرازي، جدول و پياده رو سازي و بازپيرائي بوستان ها را پيش رو داريم.

عباس مطلوبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام اين خبر افزود: زورخانه آلاله در ناحيه 4 واقع در خيابان جهان پناه با متراژ 1800 متر مربع شاهد 75 درصد پيشرفت فيزيکي بوده است.
وي با بيان اينکه اين پروژه رويکرد ورزشي خواهد داشت، عنوان کرد: در حال حاضر اين مجموعه در حال سنگ نما و گچ کاري است که داراي سونا، جکوزي، سالن هاي رزمي کاري، زورخانه، سالن کشتي به انضمام يک دفتر در هر سالن و کلاس هاي ويژه آموزش هاي ورزشي است.
مطلوبي با اشاره به اينکه اين مجموعه به بانوان نيز اختصاص دارد، افزود: اين مجموعه مجهز به سرويس هاي بهداشتي با برگزاري کلاس هاي آموزشي ويژه افراد بزرگسال و اميد منطقه تا پايان شهريورماه به بهره برداري خواهد رسيد.
* سراي فرهنگي غدير، در دست اجرا
وي در ادامه به فعاليت هاي عمراني موزه شهدا در محل تقاطع بزرگراه امام علي (ع)، اشاره کرد و گفت: سراي فرهنگي غدير با چهار هزار متر در 7 طبقه با کاربري فرهنگي در مرحله نازک کاري و پارتيشن بندي است.
مطلوبي همچنين اظهار داشت: با بهره برداري از اين مجموعه، تا پايان خرداد ساختمان ناحيه 1 اين منطقه در دو طبقه اول اين مجموعه مستقر خواهد شد.
* پيشرفت فيزيکي سراي محله مراديان
وي با اشاره به پيشرفت 70 درصدي سراي محله ناحيه 6، خبر داد: مجموعه مراديان واقع در بلوار ابوذر با چهار هزار و 400 متر مربع در 7 طبقه با رويکرد فرهنگي و اجتماعي، مشغول به کار است.
مطلوبي در خاتمه با اعلام اينکه اين مجموعه تا پايان دي ماه به اتمام خواهد رسيد، اظهار داشت: 87 هزار متر مکعب کفپوش در سطح منطقه، 56 هزار طول در جدولکاري، نهر، جوب، کاثيف و 72 هزار تن پخش آسفالت، از اقدامات مستمر معاونت عمراني شهرداري منطقه است./ف
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.