سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

جمع آوری آثار ادبی شعرای کردستانی در خصوص اهل بیت(ع)

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از گردآوری و تهیه مجموعه‌های ادبی برگرفته از آثار ادبی شعرای اهل سنت کردستانی در مدح و ثنای اهل بیت(ع) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  سنندج، اختری در مراسم افتتاح دفتر مجمع جهانی اهل بیت در سنندج، گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) مؤسسه و بنیادی غیردولتی که از 24سال پیش فعالیت رسمی خود را با حضور جمعی از نخبگان و شخصیت‌های برجسته پیروان اهل بیت(ع) دنیا آغاز کرده است.
وی افزود: این مجمع در حال حاضر 700 عضو داشته و شخصیت‌های برجسته‌ای از 120 کشور دنیا عضو این مجمع هستند.
اختری اضافه کرد: هدف اصلی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تحکیم وحدت اسلامی و بیان ویژگی‌های شخصیتی و سیره والای اهل بیت(ع) به مشتاقان و محبان این بزرگواران بوده و در این مسیر نیز یکپارچگی امت اسلامی و توجه به وحدت از ضروری‌ترین امور مدنظر قرار گرفته است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) با اشاره به تأسیس دفتر این مجمع در استان کردستان و شهر سنندج، گفت: امیدواریم این دفتر بتواند با زبانی ساده در نشر ارزش‌ها و معارف مکتب اهل بیت(ع) به مشتاقان و محبان این بزرگواران کوشا بوده، وحدت و یکپارچگی را ترویج و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
اختری در پایان از آمادگی این مجمع برای ساماندهی و گردآوری آثار ادبی و اشعار ادبای کردستانی اهل سنت در مدح و ثنای اهل بیت(ع) در قالب مجموعه‌هایی نفیس خبر داد و افزود: باید این آثار گرانبها در اختیار همه محبان اهل بیت(ع) قرار گیرد./س
برچسب ها: شعرا ، ساده ، ادبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.