سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

توصيه‌هاي انتخاباتي براي کاندیداهاي رياست‌جمهوري، بهشت هسته‌اي قم، بررسي پرونده "ستار بهشتي"، بيانات رهبر معظم انقلاب درجمع دست‌اندركاران انتخابات، تحميل مشايي به ملت، رونمايي از جدیدترین پهپاد کشور و دست‌‌هاي پشت پرده براي کاهش رقم "اختلاس پتروشمي" از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


مجلس با تشكيل"یگان احتیاط ارتش" موافقت كرد/بودجه تا یکشنبه به صحن می‌آید
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 92 با اشاره به اینکه در خصوص طرح هدفمندسازی یارانه‌ در صحن علنی تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: لایحه بودجه 92 کل کشور تا یکشنبه هفته آینده به صحن علني مجلس خواهد رسيد.




افراد کمتري در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام مي‌كنند/ توصيه‌هاي انتخاباتي براي کاندیداهاي رياست‌جمهوري

دبير ستاد انتخابات کشور با اعلام شرايط لازم براي کاندیداهاي رياست‌جمهوري گفت: ثبت‌نام کانديداها انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري از فردا به مدت 5 روز يعني تا شنبه هفته آينده 21 ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.



فرايند انتخابات رياست‌جمهوري از فردا آغاز مي‌شود/ کانديداها قانون را مبناي كار خود قرار دهند
وزير کشور با بيان اينكه فرايند انتخابات رياست‌جمهوري از فردا آغاز مي‌شود، گفت: کانديداهاي رياست‌جمهوري بايد قانون را مبناي کار خود قرار دهند.



بهشت هسته‌اي قم کجاست؟ + تصاوير
"تاسيسات هسته‌اي فردو" با نام رسمی "مرکز هسته‌ای شهید علی‌محمدی فردو"،بخشی از تاسیسات هسته‌اي ايران است که به منظورغنی‌سازی اورانیوم در عمق 80 تا 90 متری صخره‌های سنگی در کیلومتر 25 مسیر قم به تهران در شرق آزادراه ساخته شده‌ است.



پرونده "ستار بهشتي" همچنان در دست بررسي است
سخنگوی دستگاه قضا گفت: بازپرس پرونده ستار بهشتي در آخرین اقدام خود سعی کرده بعد از دریافت نظرات پزشکی نتیجه‌گیری کند ولی در نظریات پزشکی چیزی به عنوان مرگ بر اثر ضربه یا وجود سم در بدن وي ثابت نشده، از این رو بازپرس می‌خواهد با برخی از پزشکانی که نظرشان در این پرونده آمده است تشکیل جلسه دهد.



دست‌اندرکاران انتخابات باید با امانتداری کامل فقط براساس مرّ قانون عمل کنند/ رئیس‌جمهور آینده باید مردمی، کاری، مقاوم، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد

جمعي از دست‌اندركاران برگزاری انتخابات رياست جمهوري و شوراها امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.



پرداخت یارانه‌ها به شيوه قبل ادامه پیدا کند/ بودجه 92 در جهت كمك به رونق تولید بسته شود
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا نظر مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید در کشور که در دو سال گذشته بر آن تاکید داشته‌اند، محقق شود و تبعیت از نظرات ایشان، بهترین راهنما برای بودجه بندی پیش رو است.



رئيس‌جمهور مي‌خواهد مشايي را بر ملت تحميل کند/ نگارش خاطرات احمدي‌نژاد بعد از انتخابات
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر احتمال رد صلاحيت مشايي از سوي شوراي نگهبان گفت: رئيس‌جمهور مي‌خواهد وي را بر ملت تحميل کند.



مقاومت اسلامي در سوريه بساط تکفيري‌ها را بر خواهد چيد/مسلمانان اجازه هتک حرمت به مقدسات خود را نمي‌دهند
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: تخريب آرامگاه "حجربن عدی" توسط وهابيون ريشه‌ در انديشه تکفيري آنان دارد و مسلمانان اين اعمال دژخيمانه و وحشيانه را محکوم مي‌کنند.



کانديداي مورد حمايت "احمدي‌نژاد"، گزينه نهايي "جبهه عدالت" است
دبيرکل جبهه عدالت گفت: ما در "جبهه عدالت" به اين نتيجه رسيده‌ايم که در انتخابات آينده از کانديدايي که از فيلتر شوراي نگهبان رد مي‌شود و مورد حمايت "محمود احمدي‌نژاد" قرار مي‌گيرد، حمايت کنيم.



تغییرات اساسی را به‌زودی در منطقه شاهد خواهیم بود/ آیا حامیان معارضان سوري جز اسرائیل، انگلیس، آمریکا هستند؟!

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بی‌اساس خواندن ادعای صهیونیست‌ها در حمله به کاروان موشک‌های ایرانی در سوریه گفت: همه برآوردها حاکی از آن است که به‌زودی تغییرات اساسی را در منطقه شاهد خواهیم بود.



جدیدترین پهپاد کشور با نام "حماسه" رونمایی می‌شود/ سوریه پاسخ مهلکی به صهیونیست‌ها خواهد داد

سردار وحیدی با اعلام خبر رونمایی از جدیدترین پهپاد بومی در آینده نزدیک گفت: اگر رژیم صهیونیستی با پاسخ سوریه مواجه شود، حتماً ضربات مهلکی را دریافت خواهد کرد.



دست‌‌هاي پشت پرده براي کاهش رقم "اختلاس پتروشمي"
سلطان پتروشيمي كه چندي پيش به اتهام سوءاستفاده مالي به قيمت 440 ميليارد تومان بازداشت شده بود، امروز مسئوليتي جديد را در شرکت نفت آبادان به عهده گرفته است.



همه چيز درباره قوانين " ازدواج موقت"
به تصريح ماده‌ی ۱۱۱۳ قانون مدني٬ «در عقد انقطاع زن حق نفقه ندارد مگر اينکه شرط شده باشد يا آنکه عقد مبني بر آن جاري شده باشد.» اما حتي در صورت شرط نفقه٬ ترک انفاق شوهر عمل مجرمانه نيست و زن تنها مي‌تواند از دادگاه الزام شوهر به دادن نفقه را درخواست کند.
انتهاي پيام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.