سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد

رشد 18 درصدی رسیدگی به پرونده‎های متخلفان در استان بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: سال گذشته به 10 هزار و 280 پرونده تخلف در استان بوشهر رسیدگی شده که نسبت به سال قبل از آن 18 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمود احمدی اظهار داشت: در یکسال گذشته 10 هزار و 137 پرونده متخلفان برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که نسبت به سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

وی افزود: پرونده‎های تخلفات صنفی با هشت هزار و 509 فقره و پرونده‎های بهداشتی با هزار و هفت فقره بیشترین آمار موضوعی در میان تخلفات پرونده‌های وارده را داشته است.

احمدی تصریح کرد: تخلفات عرضه خارج از شبکه ‎های نفتی با 496 فقره پرونده و پرونده‎های قاچاق با 125 فقره مجموع پرونده‎های وارده در سال گذشته بودند.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای بهبود کیفیت نان که قوت اصلی مردم است با همکاری سایر دستگاه‎های متولی نظارت بر عملکرد واحدهای پخت نان و در بازرسی‎های صورت گرفته از این واحدها منجر به تشکیل پرونده تخلف برای  680 واحد نانوایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یادآور شد: در مقایسه با سال گذشته از رشد 655 درصدی برخوردار است که تعداد 630 پرونده نیز در همین مدت رسیدگی و مختومه اعلام شد.

وی اضافه کرد: در راستای تنظیم بازار تولید و عرضه گوشت مرغ به تخلفات این واحدها نیز به صورت ویژه رسیدگی و پرونده تخلف برای 195 واحد تولیدی  و توزیع تشکیل شد که تا پایان سال نیز تعداد 185 پرونده رسیدگی و مختومه اعلام شد.

احمدی بیان کرد: با تشدید مبارزه با عرضه کنندگان خارج از شبکه فرآورده‎های نفتی و قاچاق سوخت پرونده‎های مربوط به این نوع تخلفات با همکاری شعب رسیدگی کننده ویژه و در راستای قانون رسیدگی گردید.

وی ادامه داد: با برگشت مقدار یک میلیون و 374 هزار و 296 لیتر انواع فرآورده‎های نفتی به شبکه توزیع، از تضییع بیت المال جلوگیری شد که در مقایسه با سال گذشته از رشد 40 درصدی خبر می‎دهد.
برچسب ها: تعزیرات ، بوشهر ، متخلفان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.