سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تجمع اعتراضي مقابل ساختمان سازمان ملل؛

دانشجويان سوري و ايراني کفن "کلنا مقاومة" پوشيدند

دانشجويان سوري و ايراني با پوشيدن کفن‌هايي با شعار "کلنا مقاومة، لبيک يا خامنه‌اي، آماده شهادت" در پي اعتراض به سکوت سازمان ملل در برابر فجايع صهيونيسم و آمريکا در مقابل ساختمان اين سازمان بين‌المللي در تهران تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجويان سوري و ايراني با پوشيدن کفن‌هايي با شعار "کلنا مقاومة، لبيک يا خامنه‌اي، آماده شهادت" در پي اعتراض به سکوت سازمان ملل در برابر فجايع صهيونيسم و آمريکا در مقابل اين ساختمان در تهران با سر دادن شعارهايي خواستار شکستن اين سکوت ديرينه و جهت دار مجامع بين الملل در قبال ظلم کشورهاي ابر قدرت شدند.

در اين تجمع دانشجويان سوري با دست زدن به عربي شعار "ما خواستار حضور بشار اسد در سوريه براي هميشه هستيم" سر داده و براي دولت و ارتش سوريه آرزوي تداوم و سلامت کردند.

در ادامه دانشجويان با سر دادن شعار "لبيک و درود، يا زينب" و "مرگ بر استکبار" خواستار توقف هتک حرمت به بارگاه متبرک اهل بيت پيامبر(ص) و اصحاب صديق ايشان شدند.

گفتني است؛ دانشجويان با سر دادن شعار "تبت يدا آل صعود"، "مرگ بر وهابي" واي اگر خامنه اي حکم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند که جوابم دهد" ، "حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست" و دانشجو مي‌ميرد ذلت نمي پذيرد" به اين تجمع اعتراضي قوت بخشيدند.

در ادامه اين تجمع دانشجويي کريمي دبير سياسي انجمن مستقل دانشجويي اظهار داشت: بگذاريد دنيا صداي تکبيرتان را بشنود و بار ديگر شعار الله اکبر در ميان دانشجويان پيچيد.

وي ادامه داد: بگذاريد دنيا و آيندگان بگويند اين جملات به حق رسول الله است و شعار لبيک يا رسول الله را سر داد، بگذاريد دشمنان بدانند شما فرزندان آن امام شهيد هستيد که فرمود: هيهات من الظله.

كريمي تاكيد كرد: ما مسلمانان متأسفيم که اشخاصي در لباس مقدس پيامبر با دشمنان هم پيمان شدند و با تحجر قصد نشان دادن دين غيرواقعي را دارند، اين اتفاق خواسته آمريکاي جنايت کار و صهيونيست بوده و شعار ما به آنها اين است "الشعب يريد اثقات الاسرائيل و مرگ بر سازشکار" حرف دلمان است.

در ادامه قبادي از دفتر تحکيم وحدت تصريح کرد: "انالله وانا اليه راجعون" همه ما از اين جسارت دشمنان داغداريم و هر روز شاهد يک ضربه ناجوانمردانه بر پيکر اسلام و مسلمانان هستيم، ما فرزندان آن امامي هستيم که فرمودند صهيونيست بايد از صحنه گيتي حذف شود و اين بار صهيونيست با عزم و اتحاد مسلمانان نابود خواهد شد.

حجت‌الاسلام پناهيان هم در جمع تجمع کنندگان  اظهار داشت: روز نخستي که پاي جريان استعمار و صهيونيست و انگليسي هاي شوم به منطقه جهان اسلام باز شد، عزم خود را در تفرقه ميان شيعه و سني جزم کردند که تنها اين نيت تفرقه خواسته واقعي آنها نبود که با بي احترامي به مقدسات بلکه عوامل مزدور چند نشان زدند چرا که قصد تخريب اسلام و اختلاف افکني بين مذاهب اسلامي را نيز داشتند اما اينکه جامعه اسلامي در خط دفاعي صهيونيست را به زانو درآورده است.

وي گفت: اگر استکبار راه ديگري جز برگزيدن نفوذ به خط مقاومت داشت حتما آن را بر مي گزيد اما عجز اين دشمنان تاريخي در تخريب مقبره‌هاي متبرکه به وضوح قابل مشاهده بوده و اين آخرين مقاومت‌هاي جريان پليد صهيونيست و استکبار در منطقه است.

اين استاد دانشگاه تصريح كرد: آمريکا و صهيونيسم اگر راه ديگري داشتند هرگز دست به چنين اقداماتي نمي‌زدند، وظيفه مسلمانان آگاه سازي هوشمندان جهان اسلام و به راه انداختن موج بيداري در ميان امت اسلامي است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.