سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تحقق اهداف اقتصاد پایدار، مستلزم توجه ویژه به صنایع تولیدی كوچك است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار، باید به صنایع تولیدی كوچك بیش از گذشته توجه شود.

حجت الاسلام محمد علی نكونام، در نخستین همایش ملی گز در سالن همایش های ابن سینای دانشگاه علوم پزشكی شهركرد افزود: مسئولان ارشد كشور در برنامه ریزی های خود به مناطق كمتر توسعه یافته نگاه خاصی داشته باشند.
وی اظهار داشت: برگزاری این نشست ها و برنامه ها ریزی ها در جمع تلاشگران و افراد فعال اقتصادی برای رشد و ارتقاء استان چهارمحال و بختیاری نتیجه مطلوبی دارد.
حجت الاسلام نكونام، با اشاره به اینكه برای رسیدن به توسعه پایدار در هر بخش به شناختن صحیح نیازهای آن نیازمندیم تصریح کرد: وقتی مسئولان این استان از محصولات گز استان چهارمحال و بختیاری غافل ماندند، باعث شد كه برخی افراد در دیگر استان ها تلاش و محصول تولیدی استان چهارمحال و بختیاری را به نام خود عرضه كنند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: تلاش ها و همفكری های انجام شده در ارتقاء تولیدات و بازاریابی محصول گز استان چهارمحال و بختیاری، در دو سال گذشته باعث رونق اشتغال و تولید و عرضه و صادارات گز این استان شده است.
وی افزود: همفكری، اتحاد، تعامل و استفاده از نیروهای كاردان و باتجربه برای پیشبرد اهداف در همه بخش ها به ویژه اقتصاد، اجتماعی و سیاسی نیاز است. /س
برچسب ها: اقتصاد ، صنایع ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.