سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اخلاق مهم‌ترین فاکتور شوراها است

فرماندارشهرستان نکا گفت: اخلاق مهم‌ترین فاکتور در شوراها و کمک به مردم است و شورایی که با ما تعامل و همکاری نداشته باشد، کاری با او نداریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،رجبی درمراسم قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب نکا افزود:در دیدگاه ما شوراهای اسلامی همچون بازوان ما هستند و از دیدگاه و نظرات آنان در برنامه‌ها بهره برده و استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد:شوراها وکاندیداتورها باید بدانند که اگر رای آوردند بقای ماندگاری پست آنان به اخلاق‌مداری و ایجاد شرایط رشد و ترقی در شهر و روستا است و اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنند.

فرماندار شهستان نکا با اشاره به عملکرد مناسب شوراهای اسلامی گفت:شوراها در طول مدت عمر خود در خدمتگزاری به مردم با تمام توان وارد شدند اما مهم‌ترین چالشی که برای آنان در جامعه است این است که آنان بدون مزد و حقوقی تلاش می‌کنند اما تهمت هم می‌خورند که باید صبور باشند

رجبی،شوراها را حلقه‌های خدمتگزاری میان مردم و مسئولان دانست که طی مدت تشکیل این نهاد مردمی، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده اند.

امام جمعه نکا نیز در این مراسم گفت:شوراهای اسلامی بدون منت برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محمدی لایینی افزود:انعکاس مطالبات وگرفتن حق مردم،یکی از مهم‌ترین وظایفی است که شوراهای اسلامی برعهده دارند و باید در این زمینه فعال‌تر از گذشته وارد شوند.

وی تصریح کرد:همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردم و حق و حقوق آنان مسئول هستند و باید در خدمتگزاری به این مردم شبانه‌روزی تلاش کنیم چرا که مردم دین خود را در دوران مختلف این انقلاب ادا کردند و اکنون وظیفه همه مسئولان خدمت گزاری است.در این مراسم از هم شوراهای شهر و روستای شهرستان نکا قدردانی شد./س

برچسب ها: اخلاق ، مهمترین ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.