سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

جنایات دشمنان به خاطر بیداری جهان اسلام

آیت‌الله نوری‌همدانی تاکید کرد:حوزه‌ علمیه در مسایلی که اسلام و مسلمانان را تهدید کند، آرام نخواهد نشست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به هجمه دشمنان علیه اسلام و تشیع، گفت: دشمنان اسلام و تشیع به خاطر منزوی شدن شان، سودای سلطه‌ بر کشورهای مسلمان را در سر می‌پرورانند.

آیت‌الله نوری‌همدانی بیداری اسلامی را تحول بزرگی در منطقه و خطر بزرگی برای استکبار دانسته و ادامه داد: دشمنان از بیداری جهان اسلام واهمه دارند، و لذا دست به جنایات و کشتار مسلمانان می زنند.

وی با بیان این‌ که انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی را در بیدارگری مردم داشته است، خاطرنشان کرد: جریان بیداری در کشورهای اسلامی روز به روز در حال گسترش است و حتی آثار آن هم در آمریکا و اروپا نیز بروز پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که آل سعود، آل خلیفه، آل حمد و امثال آنها عاملان صهیونیسم و دست ‌نشانده آنان اند تاکید کرد: آمریکا و ‌انگلیس با همدستی عاملان خود در منطقه و با پول نفت ملت مسلمان عربستان، تروریست ها را به جان مسلمانان انداخته اند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه وهابیون کارهای ابلهانه‌ای انجام می‌دهند، گفت: باید با بیداری و هوشیار مسلمانان را از خطر وهابیت آگاه کنیم.

وی تاکید کرد: اعمال تروریستی وهابیت را در راستای همسویی با صهیونیست ها دانسته و تاکید کردند: حوزه‌های علمیه در مسایلی که اسلام و مسلمانان را مورد تهدید قرار دهد، آرام نخواهد نشست و همواره در دو جبهه فرهنگی و جهادی آماده است./س

برچسب ها: قم ، جنایات ، دشمن ، بیداری ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.