سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‏ المللی والیبال را دارد

توان فیزیکی والیبال استان زنجان مناسب است و می‏توان از آن برای برگزاری مسابقات کشوری و آسیایی بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،نائب رئیس فدراسیون والیبال در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیئت والیبال استان زنجان، گفت: استان زنجان ظرفیت‏ های مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف دارد.

شرعي افزود: استان زنجان باید برای برگزاری مسابقات بین المللی والیبال در رده‏های سنی نوجوانان، جوانان و امید تلاش کند.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات موجود در استان زنجان مناسب است، اظهار داشت: استان زنجان می‏تواند در مسابقات غرب آسیا به عنوان میزبان مطرح باشد.

نائب رئیس فدراسیون والیبال خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت والیبال استان شد و ادامه داد: توان بازیکنان، داوران و مربیان والیبال استان زنجان باید به شکل مناسبی به کارگیری شود.

شرعی به توسعه والیبال کشور در سال‏های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: والیبال ایران با حضور در مسابقات جهانی، لیگ جهانی و لیگ قهرمانان آسیا قدرت خود را در عرصه بین‌الملل نشان داده است.

وي از برگزاری کلاس مربیگری والیبال در تهران خبر داد و اضافه  كرد:برگزاری کلاس‏های مختلف آموزشی و توجیهی در راستای پشتوانه‏سازی والیبال کشور صورت می‏گیرد.

نائب رئیس فدراسیون والیبال ایجاد پایگاهی مشخص در استان زنجان برای پشتیبانی فنی استان‏های مجاور را مورد تاکید قرار داد و تصريح كرد:استان زنجان به چندین استان کشور راه ارتباطی دارد و می‏توان از این ظرفیت به خوبي استفاده کرد.

شرعی توسعه والیبال بانوان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان كرد: در سال‏های اخیر توسعه خوبی در بخش والیبال بانوان در سطح کشور داشته‏ ایم./س

 

برچسب ها: زنجان ، ظرفیت ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.