سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مخاطب‌شناسی شهید مطهری بارزترین خصیصه استاد است

مدیرکل آموزش وپرورش استان مازندران گفت:مخاطب‌شناسی شهیدمطهری از بارزترین خصایص این استاد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،امیری درمراسم تجلیل از کارکنان اداره‌ کل آموزش و پرورش استان که در آستانه هفته معلم در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار شد،افزود:بررسی عملکرد پارسال شرایطی را فراهم می‌کند تا درسال جدید به رفع نواقص بپردازیم

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری تصریح کرد:شهید مطهری برای ما معلمان خاستگاه است،چگونه فکرکردن،مسئولیت‌پذیری،ایفای نقش درجامعه،تأثیرپذیری و هوشیاری این استاد شهید باید مورد توجه قرار گیرد.

امیری با اشاره به اینکه مخاطب‌شناسی شهید مطهری از بارزترین خصایص این استاد است،گفت:شهید مطهری درمیان پیچیدگی‌های زیادی که در مسیر راهش بود به درستی شناسایی و راه درست را تشخیص می‌داد.

وی با تأکید بر اینکه معلمان ما در شرایط پیچیده جهانی باید هدایت‌گری کنند،افزود: هوشیاری معلمان سبب می‌شود سره را از ناسره تشخیص دهند و در بحران‌های گوناگون جوانان و نوجوانان را هدایت کنند.

امیری با بیان اینکه کسانی که پیچیدگی‌های مختلف را در جامعه جهانی ایجاد می‌کنند خود پژوهشگرند،تصریح کرد:نیاز است معلمان در شرایط فعلی جامعه به پژوهش بپردازند.

وی گفت:معلمان ما درجامعه مورد اعتمادترین شخصیت‌های اجتماعی هستند و باید برای بدست آوردن شایستگی‌های بیشتر و به روز آمد شدنشان تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش وجود چهار معلم برجسته مازندرانی منتخب کشور را برای مازندرانی‌ها افتخار دانست وبیان داشت: 87 معلم برجسته در سطح استان و 875 معلم برتر شهرستانی و منطقه‌ای برای جمع معلمان مایه افتخار و سربلندی است و جای دارد از همه کارکنان و معلمان استانی که برای نظام تعلیم و تربیت استان تلاش کردند تشکر کنم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.