سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ضرورت تنظیم رابطه کارگر و کارفرما از سوی وزارت تعاون

رئیس فراکسیون تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجلس، گفت: وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل داشتن دو دوره سابقه نمایندگی، مشکلات مردم را بهتر درک کرده و برای تصدی این وزارت مناسب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه‌خلخال با تاکید براهمیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:‌ این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های مهم کشوربوده و با بخش مهم و گسترده‌ای از مردم در ارتباط است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: تعاون یکی از ارکان اقتصادی کشور است که نقش ویژه‌ای در ایجاد اشتغال دارد.

وی افزود: تنظیم رابطه کارگر و کارفرما یکی از دیگر وظایف این وزارتخانه است که نقش زیادی در جلب رضایت مردم دارد.

رئیس فراکسیون تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمجلس نهم،اخلاق شایسته را از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیبرشمرد وگفت:اگر وزرا، استانداران و مسئولان یک دوره سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه خود داشته باشند مشکلات مردم را بهتر درک خواهند کرد و توانمندتر عمل می‌کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس نهم، باتاکید براینکه وزیر پیشنهادی استاد دانشگاه است، افزود: با توجه به اینکه دوره وزارت وزیر کوتاه خواهد بود از این‌رو بهتر است نمایندگان رای بالایی به وزارتش بدهند.

رئیس فراکسیون تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجلس در ادامه نسبت به پایین بودن نرخ دستمزد کارگرانانتقاد کرد و گفت: به منظور افزایش قدرت خرید طبقه کارگر حداقل حقوق برای سال جاری متناسب با نرخ تورم، ۹۰۰ هزار تومان پیشنهاد می‌شود/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.