سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دو هزار هكتار از اراضی راكد واحدهای صنعتی كشور باز پس گرفته شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی و سازمان صنایع كوچك كشور، از استرداد دو هزار هكتار از اراضی راكد برای راه اندازی واحدهای صنعتی در یكسال گذشته خبر داد.

فخراله مولایی گفت: یكی از سیاست های سازمان صنایع كوچك، بازپس گیری زمین های راكد از افرادی است كه در مدت دریافت اراضی، اقدامی انجام نداده یا درصدد خرید و فروش كاذب این اراضی بوده اند.
وی افزود: این اراضی به متقاضیانی واگذار می شود كه واجد شرایط لازم و متقاضی راه اندازی واحدهای صنعتی هستند.
مولایی تصریح كرد: سازمان صنایع كوچك به صورت مكرر به تمامی مدیران استان ها نیز برای استرداد این اراضی راكد تاكید كرده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به راه اندازی بیست و یكمین مركز خدمات كسب و كار آفرینی كشور در شهرك صنعتی شهركرد، راه اندازی این مراكز را اقدامی موثر در زمینه احداث واحدهای صنعتی با بهره وری بالا عنوان كرد.
وی گفت: با فعالیت این مراكز، راه اندازی واحدها به صورت تخصصی و راهنمایی مشاوران انجام می گیرد و از حجم مراجعات صنعتگران به سازمان هایی نظیر صنعت و معدن و تجارت و شركت شهرك های صنعتی كاسته می شود.
مولایی، در زمینه حمایت شركت شهرك های صنعتی از مشاوران مستقر در مركز خدمات كار آفرینی اظهارداشت: كاهش هزینه اجاره و یا احداث ساختمان مراكز مشاوره، بهره مندی از مزایای شهرك ها و دسترسی آسان به واحدهای صنعتی از مزایایی است كه مشاوران این مراكز از آن بهره مند می شوند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی كشور، برای افتتاح مركز خدمات كسب و كار و كارآفرینی شهرك صنعتی شهركرد به استان چهارمحال و بختیاری سفر كرده است. /ب
برچسب ها: اراضی ، راکد ، واحد ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.