سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام طرح تربیت مدرسین نماز آغاز شد

به گفته ی رئیس مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه ی نماز، این مرکز از برادران طلاب حوزه ها در 4 دوره ی یک ساله ی آموزشی، پژوهشی و مهارتی تحت عنوان تربیت مدرس نماز ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل با اعلام این خبر گفت: این طرح از ابتدای مهر در قالب دو ترم شروع شده و با برگزاری کلاس ها در روزهای شنبه تا دوشنبه بعد از ظهرها همراه با 2 درس تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تربیت مدرس و محقق در عرصه ی نماز و به کارگیری فارغ التحصیلان در دوره های متفاوت با موضوع نماز در سطح کشور عنوان کرد: بررسی آیات و روایات، آثار و اسرار نماز، خانواده و نماز، شیوه های دعوت به نماز و پاسخگویی به سوالات و شبهات پیرامون نماز موضوعات مورد بررسی در این کلاس ها خواهد بود.

کفیل همچنین اظهار داشت: افراد شرکت کننده با دریافت گواهی نامه پایان دوره با پرداخت کمک هزینه تحصیلی در امر تبلیغ و تدریس معارف نماز، برگزاری همایش ها و نشست های دانش آموزی و اجرای طرح های آموزشی و تحقیقی استفاده خواهند شد.

وی در ادامه به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: طلاب با حداکثر سن 35 سال می توانند با ارائه گواهی اتمام سطح دو حوزه، دو قطعه عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی، تکمیل فرم ثبت نام و فرم ارزیابی با قبولی در مصاحبه در این طرح ثبت نام نمایند.

کفیل در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند همه روزه از ساعت 13-10 تا تاریخ 92.3.15 به این مرکز مراجعه و یا با شماره ی 7740732-0251 تماس حاصل نمایند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.