سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

كاندیدای اصلح باید تابع قانون اساسی و رهبری باشد

مدیر حوزه علمیه خواهران قصرشیرین گفت: كاندیدای اصلح باید تابع قانون اساسی و مقام معظم رهبری باشد تا بتواند برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


الهام نجفی'گفت: توانمندی، اخلاص، اسلامیت، نیت خالص خدمت رسانی به مردم، اعتقاد و ایمان الهی و دینی از ویژگی های یك كاندیدای اصلح است و بر اساس فرامین و سخنان نورانی مقام معظم رهبری و تكیه براین ویژگی ها، می توانیم انتخابی شایسته داشته باشیم.

وی افزود: فردی كه نیتش خالص نباشد نمی تواند یك مملكت را در زمینه های سیاسی و اقتصادی مدیریت كند و به تبع نمی تواند همكاران خوبی انتخاب كند در نتیجه به اسلام ضربه می زند بنابراین باید فردی را انتخاب كنیم كه بتواند نظام را یاری رسان باشد.
نجفی گفت: ایران دارای حكومت جمهوری اسلامی است كه ما باید اسلامیت خود را در قالب ولایت فقیه پیاده كنیم و در واقع مردم در این نظام دینی سرنوشت خود را تعیین می كنند لذا شركت در انتخابات یك تكلیف الهی و شرعی است.
نجفی اظهار كرد: امروز ایران به الگویی تبدیل شده كه اسلام ناب را پیاده می كند لذا نیاز به پشتیبانی و حمایت مردم دارد و شركت مردم در انتخابات پاسخی دندان شكن و قاطع به همه كسانی است كه داعیه دروغین حقوق بشر را دارند. /س

برچسب ها: کرمانشاه ، اصلح ، رهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.