سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از 20 فقره کلاهبرداری

کلاهبردار میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار با 20 فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، صادق نامور اظهار داشت: پرونده‌ای تحت عنوان کلاهبرداری در پوشش شرکت فروشنده خودروهای سبک و سنگین بنام آرین مهر البرز به این پلیس ارجاع شد که با توجه به تعداد بالای شکایات و حجم ریالی کلاهبرداری، بلافاصله پرونده در دستور کار این اداره قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از یکسری تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی، دفتر شرکت شناسایی و با اخذ مجوز از مقام قضایی به طور اساسی مورد بازرسی قرار گرفت که تعدادی اوراق مجهول مربوط به اساس‌نامه شرکت و پرونده‌های مشتریان کشف شد.
نامور اظهار داشت: از آنجا که کلاهبردار خود را با ارائه کارت ملی به هویت ا.ق معرفی کرده بود، پس از یکسری تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد کارت ملی و هویت وی مجهول بوده که پس از پیگیری‌های فراوان در نهایت هویت اصلی و آدرس وی در تهران شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ماموران ناجا پس از سه روز تعقیب و مراقبت، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم به هویت " م.ح " شدند و در بازجویی‌های صورت گرفته وی به 20 فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال اعتراف کرد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.