سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» رونمايي مي شود

كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» روز دوشنبه 16 ارديبهشت 92 ساعت 13:30 در سراي اهل قلم رونمايي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت: كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» طرح پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ،‌هنر و ارتباطات بوده است كه پس از طي مراحل داوري و ارزيابي با همكاري انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شده است. مصطفي اسدزاده افزود: اين كتاب توسط دكتر علي مرشدي زاد،‌عضو هيات علمي دانشگاه شاهد، و در گروه مطالعات جهان اسلام پژوهشكده مطالعات ارتباطات فرهنگي بين الملل پژوهشگاه فرهنگ،‌هنر و ارتباطات تحقيق شده است.
مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اشاره به مشخصات ظاهري كتاب گفت: كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» در 480 صفحه و در قطع وزيري و به صورت مشترك ميان پژوهشگاه و دانشگاه امام صادق (ع) با قيمت 13500 تومان منتشر شده است. اسدزاده همچنين به محتواي اين كتاب اشاره كرد و گفت:
در اين کتاب به بررسي وضعيت و ظرفيت فضاي مجازي در جهان اسلام- با توجه با گسترش اينترنت و فضاي مجازي و فراگير شدن آن طي دو دهه گذشته- پرداخته شده و سعی گرديده تا امکانات موجود در فضاي مجازي بررسي و سپس جايگاه و سهم کشورهاي مسلمان در اين فضا، گسترة استفادة آنها از اين فضا و نيز آسيب شناسي اين وضعيت مشخص شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.