سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ در پي سرقت بخشي از موزه ساسانيان؛

موارد امنیتی به درستی رعایت نشده است

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي از دستبرد سارقان به موزه آذربايجان در شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سرهنگ " صابر عباس زاده"، گفت: شب گذشته، فرد يا افرادي با استفاده از تاريكي شب و به دليل پايين بودن ضريب امنيتي ساختمان، موزه آذربايجان را مورد دستبرد قرار دادند.

وي اظهار داشت: با توجه به اينكه در ساختمان موزه آذربايجان موارد امنيتي به درستي رعايت نشده است و دوربين هاي نصب شده در محل كيفيت مناسبي ندارند و گذشته از اينها ساختمان فقط يك نفر نگهبان ( با دست معلول) دارد كه موقع سرقت نيز در خواب بوده است، سارق يا سارقين به راحتي وارد ساختمان شده اند.

رئيس پليس آگاهي استان تأكيد كرد: سارقان پنج عدد بشقاب نقره اي زمان ساساني را به سرقت برده اند كه ارزش كالاي سرقت شده هنوز مشخص نشده است.

عباس زاده با بيان اينكه از نگهبانان و كارمندان موزه تحقيقات به عمل آمده است، افزود: هنگام ورود سارق به داخل موزه دوربين يكي از مغازه هاي همجوار تصوير نسبتاً ضعيفي را ضبط كرده اند كه در حال بررسي بوده و افراد مظنون نيز جهت بازجويي به پليس آگاهي احضار شده اند.

گفتنی است، ناصر دوست، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، مبنی بر صحت سرقت از موزه، ضمن تکذیب این خبر، اظهار بی اطلاعی کرد./س

برچسب ها: موزه ، آذربایجان ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.