سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

گازدار شد 386 روستای کردستان از محل مصوبات سفر رهبری

مدیرعامل شرکت گاز کردستان، گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان گازرسانی به 400 روستا به تصویب رسید که از محل این مصوبات تاکنون 386 روستا گازدار شده است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج مهدوی، با اشاره به اینکه 100 درصد مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در بخش گازرسانی محقق شده است، افزود: از محل این مصوبات تنها گازرسانی به 14 روستا باقی مانده که عملیات گازرسانی در این تعداد روستا هم اکنون در حال اجرا است.

وی گفت: برای گازرسانی به 400 روستا، 34 هزار و 700 مورد انشعاب و بهره مندی 41 هزار خانوار با 120 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود.وی هزینه گازرسانی به 386 روستای مصوب سفر رهبر معظم انقلاب را 98 میلیارد تومان ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ادامه سخنان خود، تعداد روستاهای استان را هزار و 700 مورد اعلام کرد و با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و 100 روستا قابلیت گازرسانی دارد، گفت: اکنون 683 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

به گفته وی اکنون 90 هزار و 500 خانوار روستایی معادل بیش از 68 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند./س

 
برچسب ها: محقق ، اعتبار ، هزینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.