سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعی: کمترین نقش را در قهرمانی استقلال داشتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی استقلال حاصل تلاش تمام مجموعه استقلال بود و من کمترین نقش را در بدست آمدن ایم موفقیت داشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: این برد و قهرمانی را به مجموعه استقلال تبریک می گویم و آن را حاصل تلاش تمام مجموعه می دانم و من کمترین نقش را در بدست آمدن ایم موفقیت داشتم.

وی افزود: این موفقیت متعلق به هواداران استقلال است، دیدید که چطور 100 دقیقه تیم خود را تشویق کردند. از همه حلالیت می طلبم، بطور حتم ایراداتی دارم و برخی ها از دستم ناراحت شده اند.

وی در مورد عملکرد تیم فولاد گفت: فولاد کارها زیربنایی زیادی کرده است که در آینده نتایج آن را خواهید دید. دهکردی سالهای زیادی کارهای مدیریتی انجام داده است و با جوانان فولاد بهترین نتیجه را گرفت.

وی ادامه داد: وقتی مدیری از جنس فوتبال باشد همین می شود، برخی مدیران فوتبالی نیستند ولی ساعت ها مصاحبه می کنند ولی دهکردی موبایل دست نمی گیرد و با دیگران مصاحبه کند.

وی در مورد فصل آینده استقلال گفت: اجازه بدهید که سه بازی دیگر تمام شود، من مربی کوچکی هستم و بگذارید که یک مربی بزرگ بیاید و ان‌شاءاله در بازی الشباب آنچه باید اتفاق بیفتد و مربی بزرگ بیاید که شان هواداران حفظ شود.

وی گفت: برنامه‌ریز‌ی‌های اشتباه و کیفیت‌ بد زمین‌ها کمی کیفیت لیگ را پایین آورد و اگر این چیزها حل می‌شد همه چیز خوب می‌شد و باید بحث زیرساخت‌ها را حل کنیم.

قلعه نوعی خاطرنشان کرد: گفته بودم استقلال به بلوغ تاکتیکی می‌رسد که اکنون به آن شرایط رسیده و امیدوارم در بازی با الشباب خوب بازی کنیم و به جمع هشت تیم برسیم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.