سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ اول كتاب" افرا "ازحسین علی جعفری در نمایشگاه كتاب

كتاب" افرا" به نویسندگی حسین علی جعفری با موضوع داستان انقلاب در مازندران ،در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر عرضه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ حسین علی جعفری درخصوص داستان رمان افرا گفت: موضوع اصلی رمان " افرا" داستان انقلاب است واین داستان اشاره به دومبارز به نام های رستم علی و ذكریا دارد. رستم علی فردی معمولی بوده و با برخوردهایی كه با ذكریا داشته متحول می شود ودرادامه داستان می بینیم كه وی یك سرهنگ شاهنشاهی را كه درجنگل های مازندران  برای خود قروقگاهی درست كرده است تا انقلابیون را ازمیان ببرد می كشد.   
به گفته این نویسنده كتاب" افرا "حدودا 200 صفحه ودرهشت فصل توسط انتشارات سوره مهربه چاپ رسیده است.   
حسین علی جعفری متولد 1347 از شهر ساری است وی تحصیلات خود را در رشته علوم سیاسی در مقطع كارشناسی ارشد به اتمام رسانده و در حال حاضر استاد داشگاه است . این نویسنده تا به حال در چندین جشنواره كشوری و استانی حائز مقام هایی شده است كه می توان مقام اول در جشنواره كتاب سال شهید غنی پور با كتاب ساعت ها همه خوابند ، مقام اول در جشنواره تولیدات استانی با كتاب "من سرباز هخامنشی بودم" و... را می توان نام برد.   
از این هنرمند تا به حال كتاب های : با عناوین :بررسی هنری بهترین قصه قرآن، مجموعه داستان "ماه تمام بود"، مجموعه شعر" عطش یاران" ، "ساعت ها همه خوابند "، مجموعه داستانك"من سرباز هخامنشی بودم" ، را به چاپ رسانده ام .   
شایان ذكراست كتاب "افرا" درقطع رقعی،با تیراژ 2500 وبامبلغ 5500 تومان ازسوی انتشارات سوره مهرعرضه شده است.  
غرفه انتشارات سوره مهرواقع درراهروی 27 شبستان نمایشگاه بین المللی كتاب تهران واقع است./ص
برچسب ها: افرا ، کتاب ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.