سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومي رياست جمهوري اظهارات مشايي درباره تاييد صلاحيتش را تكذيب كرد

پيرو انتساب اظهاراتي کذب و غيرواقع به مشايي مبني بر تاييد صلاحيت خويش از سوي يکي از سايت‌هاي خبري، مرکز روابط عمومي رياست جمهوري قويا اينگونه خبرسازي‌ها را که بر پايه دروغ‌پردازي صورت گرفته، تکذيب مي‌کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، مركز روابط عمومي رياست جمهوري،‌ اعلام كرد:

«پيرو انتساب اظهاراتي کذب و غيرواقع به "مشايي" مبني بر تاييد صلاحيت خويش از سوي يکي از سايت‌هاي خبري، مرکز روابط عمومي رياست جمهوري قويا اينگونه خبرسازي‌ها را که بر پايه دروغ‌پردازي صورت گرفته، تکذيب مي‌کند.

متأسفانه برخي سايت‌ها و رسانه‌ها که وابستگي آنها بر همگان مشهود و معلوم است با انتشار خبرهاي ساختگي و جعلي و با بداخلاقي تمام و دامن زدن به موضوعات حساسيت‌برانگيز، به دنبال پياده‌سازي سناريوهاي موهوم خود هستند.

هدف اصلي از انتشار برخي مطالب دروغين در آستانه انتخابات از بين بردن زمينه‌هاي خلق حماسه سياسي است که به فضل الهي ملت با هوشياري کامل تمام توطئه‌هاي دشمنان را خنثي خواهد کرد.

مرکز روابط عمومي رياست جمهوري ضمن تکذيب مجدد و موکد اينگونه خبرسازي‌هاي مجعول و با تأکيد بر غيرقابل چشم‌پوشي بودن اينگونه بداخلاقي‌ها، خواستار رسيدگي و اقدام مناسب دستگاه قضا با اينگونه اقدامات است.»

شايان ذكر است روز گذشته سايت خبري نداي انقلاب در گفتگو با يك منبع آگاه نوشته بود: "مشايي اخیرا در جمع تعدادی از طرفداران و نزدیکانش در مورد تایید صلاحیت ‏خود گفته است که بنده صلاحیتم را در آسمان‌ها گرفته‌ام نیازی به تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان ندارم؛ اظهارات جالب توجه لیدر حلقه انحرافی موجب تعجب حاضران دراین جلسه شده؛ به گونه‌ای که یکی از ‏حضار می‌پرسد که لطفا در این خصوص بیشتر توضیح بدهید؟ شما نامه یا پیامی از جایی دارید که اینگونه از تایید صلاحیت خود ‏مطمئن هستید؟ مشایی پاسخ می‌دهد که خیر یعنی شرایط کشور توسط امام عصر به گونه‌ای می‌شود که شورای نگهبان مجبور ‏به تایید صلاحیتم می‌شود.‏"
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.