سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان میزبان رقابت های قهرمانی موتور کراس کشور

رقابت های قهرمانی موتور کراس انتخابی تیم ملی به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان با اعلام این مطلب گفت: این پیکارها از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت سال جاری در استان همدان برگزار می‌شود و این دیدارها حکم انتخابی تیم ملی را دارد.

وی افزود: این مسابقه با شرکت تمام استان‌های کشور و بهترین موتورسواران ایران برگزار می‌شود که تقریباً 300 موتورسوار در تاریخ چهارشنبه 18 اردیبهشت به همدان سفر می‌کنند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: رقابت ها در کلاس‌های 65 سی‌سی خردسالان شش تا 12سال، 85 سی‌سی 12 تا 15 سال، 125 و 250 سی سی بزرگسالان و همچنین پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

وی افزود : 19 اردیبهشت ماه تایم‌گیری را انجام می شود و موتور‌سوارانی که نتوانند تایم لازم را کسب کنند از دور پیکارها حذف می‌شوند و زمان برگزاری دیدارهای اصلی را روز جمعه، 20 اردیبهشت ماه دانست.

روحی خاطرنشان کرد: باید از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کنم که اجازه دادند برای نخستین بار پیکارهای قهرمانی کشور موتورسواری در همدان برگزار شود.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: پیست موتور کراس ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح در حال آماده سازی است و ما درخواست داده ایم این رقابت ها با یک هفته تاخیر برگزار شود و منتظر جواب فدراسیون هستیم تا به نحو احسن میزبانی کنیم.

روحی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقه های رالی بانوان همدان گفت: به مناسبت هفته زن و گرامیداشت روز مادر سومین دوره پیکارهای رالی بانوان همدان برگزار شد و خوشبختانه این مسابقه با استقبال خوبی از سوی بانوان همراه شد.

وی ادامه داد : این مسابقه به همت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان برگزار شد و 132 شرکت‌کننده از آن استقبال کردند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان تصریح کرد : 66 خودرو از انواع مختلف با دو سرنشین راننده و نقشه‌خوان در ورزشگاه ملت همدان گرد هم آمدند تا توانایی خود را در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی نشان دهند.

وی اظهار داشت : رالی‌سواران مسیر ورزشگاه ملت در سعیدیه را به سمت میدان مدرس، روستای حیدره بالای شهر، مریانج، بهار و لالجین را پیمودند و پس از نیم ساعت استراحت از مسیر بلوار ارتش، بلوار آیت‌ا... نجفی، بلوار دانشگاه، بلوار بعثت و سعیدیه به ورزشگاه ملت برگشتند.

وی تزئین خودرو، رعایت مقررات و داشتن حجاب اسلامی را در ریز نمرات رالی‌سواران دخیل دانست و افزود: کسانی که امتیازات بیشتری کسب کنند برنده رالی خواهند بود.

رییس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری در این باره گفت: جمع‌بندی امتیازات زمان می‌برد و پایان هفته نتایج نفرات برتر رالی اعلام خواهد شد./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.