سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شماري از تروريستها در حومه دمشق

شمار ديگري از افراد مسلح تروريست يکشنبه در حملات نيروهاي ارتش سوريه به تروريستها در ريف دمشق ، ادلب ، حمص و حلب کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ يک منبع نظامي به خبرگزاري سانا گفت يگانهايي از نيروهاي مسلح سوريه به محل تجمع تروريستها در عدراي بلد ، مغاور النبي ، يس در شمال شرقي رنکوس در ريف دمشق يورش بردند و شماري از تروريستها را کشتند و تعداد ديگري را زخمي کردند.

اين منبع گفت يگان ديگري از نيروهاي ارتش به محل تجمع تروريستها در اطراف فرودگاه تفتناز ، ابتداي جاده سرمين ، بنش  و  ابو  الضهور در ادلب يورش بردند و شماري از تروريستها را به  هلاکت رساندند.

در حمص نيز نيروهاي ارتش سوريه به گروههاي تروريستي مسلح در محله الورشه حمص و القصير در جنوب غربي  الحسينيه يورش بردند و تلفات سنگيني به تروريستها وارد کردند.اين منبع گفت يگانهاي مهندسي ارتش نيز شصت و پنج عدد بمب هر کدام به وزن بيست و پنج تا سي کيلوگرم را که گروههاي تروريستي در جوسيه در ريف قصير کار گذاشته بودند منهدم کردند.نيروهاي ارتش سوريه يکشنبه به تروريستها در مخفيگاههايشان در ميدان حيدريه ، مسلميه ، منغ و ليرمون در ريف حلب حمله کردند که در اين حمله سلاحها ، مهمات و تجهيزات جنگي آنها منهدم شد.

شماري از تروريستها در نزديکي ميدان حيدريه شهر حلب کشته شدند و چندين مخفيگاه آنها به همراه تيربارهاي سنگين و سلاح و مهمات نيز منهدم شد . اين منبع گفت نيروهاي مسلح سوريه با تروريستها در نزديکي کارگاه شيشه ، حيلان ، جبليه و مسلميه درگير شدند و شماري از تروريستها را کشتند .

يگان ديگري از نيروهاي مسلح سوريه يک قبضه خمپاره انداز و تعدادي از مخفيگاههاي تروريستها را در علقميه ، طنيبه و منغ در ريف حلب منهدم کردند .در منطقه معامل ليرمون نيز شماري از اعضاي گروههاي تروريستي کشته شدند و محل تجمع آنها به همراه سلاح و مهمات منهدم  شد .
برچسب ها: دمشق ، هلاکت ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.