سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستميان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کارت هوشمند سلامت ضامن بهبود شبکه تحقيقاتي کشور است

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به طرح کارت هوشمند سلامت، گفت: اين طرح علاوه بر آنکه به شبکه تحقيقاتي نظام سلامت کمک مي‌كند در پيشگيري و کنترل خطر بيمارها نيز موثر است.

"عبدالرحمان رستميان" نماينده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در رابطه با اجرای طرح "کارت هوشمند سلامت"، گفت: با عملياتي کردن اين طرح، ضمن افزايش در روندخدمات‌رساني به بيماران و بهبود کيفيت و سرعت بخشي به آنها به ساماندهي و اصلاح حوزه سلامت نيز کمک مي‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه هوشمندسازی حوزه سلامت یکی از محورهای برنامه پنجم توسعه است، افزود: با اجرای کارت هوشمند سلامت، تجمیع تمام بیمه‌ها صورت گرفته و تمام اقشار کشور تحت پوشش یک بیمه قرار خواهند گرفت.

رستميان تصريح کرد: کارت هوشمند سلامت موجب افزايش هرچه بيشتر تسلط پزشکان بر بيمار و سوابق آن شده که در نهايت آنها مي‌توانند با آگاهي بهتري داروهاي مورد نظر خود را تجويز کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پايان با بيان اينکه مانيتورسازي کارت هوشمند سلامت کمک بسزايي به نظام  سلامت مي‌کند، خاطر نشان کرد: اين طرح علاوه بر آنکه به شبکه تحقيقاتي نظام سلامت کمک مي‌کند مي‌تواند در پيشگيري و کنترل خطرهاي بيمارها نيز بيانجامد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
دلسوخته
۰۱:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام اول باید سیستیم بهداشت درمان .درمان شود . برای ملت خدمات لازم است
نه آمار ساختگی