سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل پسرخاله بر سر يک بازي

با تلاش بي وقفه پليس آگاهي تهران بزرگ جواني که بر سر يک بازي پسرخاله خود را به قتل رسانده بود ، دستگير شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ساعت21:00 مورخه 28/10/1391 از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 كشف جسدي در خيابان زربافيان ـ كوچه مرادي به كلانتري 115 رازي اعلام شد .
 
با حضور مأموران كلانتري و بررسيهاي اوليه مشخص شد فردي به هويت "برزو . ك" ( 27ساله ) بر اثر ضربات متعدد چاقو به بيمارستان منتقل و فوت کرده است . پرونده در اداره دهم پليس آگاهي :
 
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 27 تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت . اظهارات برادر مقتول و معرفي قاتل :
 
با آغاز رسيدگي به اين پرونده ، يکي از برادران مقتول در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله ي آنها به هويت "فرشيد . چ" ( 25 ساله ) طي تماس تلفني عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است .
 
برادر مقتول در ادامه اظهاراتش گفت : "برادرم به همراه پسرخاله اش به نام "فرشيد . چ" در يک خانه مجردي در خيابان زربافيان زندگي مي کرد ؛ شب حادثه فرشيد با من تماس گرفت و گفت : "برو داخل کوچه ؛ برادرت را کشتم" . به سرعت خود را به داخل کوچه رسانده و مشاهده کردم که برادرم ( بروز ) بر روي زمين افتاده و خون زيادي از وي رفته است " .تحقيقات پليسي و دستگيري قاتل :
 
در ادامه رسيدگي به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که فرشيد پس از وقوع جنايت از تهران متواري شده است ؛ بلافاصله اقدامات پليسي جهت شناسايي مخفيگاه آغاز و کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که متهم پس از متواري شدن ، در يکي از شهرهاي غرب کشور مخفي شده است .
 
با شناسايي دقيق مخفيگاه متهم ، هماهنگي لازم قضايي انجام و کارآگاهان اداره دهم با اخذ نيابت قضايي به غرب کشور اعزام ، در مورخه 11/02/1392 متهم را دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل کردند . اعتراف به جنايت :
 
متهم پس از انتقال به اداره دهم ، صراحتا به ارتکاب جنايت اعتراف و در خصوص انگيزه ي آن گفت : " به دليل بازي پاسور و اينکه برزو (مقتول ) [ هميشه ] به من مي باخت با هم مشاجره لفظي پيدا کرديم و نهايتا در روز حادثه با يکديگر درگير شديم " .
 
متهم در ادامه اظهاراتش گفت : "چند روز پيش از [ جنايت ] ، بر سر بازي پاسور و شوخي کردن با يکديگر دچار اختلاف شده و از آن زمان به بعد با يکديگر دشمن شده ! و دائما با يکديگر درگيري لفظي داشتيم تا اينکه شب حادثه ، [ مقتول ] جلوي مرا در داخل کوچه گرفت و دوباره شروع به مشاجره لفظي کرد که اينبار با يکديگر درگير شديم ؛ مقتول براي من چاقو کشيد اما توانستم چاقو را از دستش خارج و چندين ضربه به او بزنم که [ پس از آن ] چاقو را چندين خيابان آن طرف تر انداخته و فرار کردم " .
 
سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اعترافات صريح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است " . /ل
برچسب ها: قتل ، پسرخاله ، بازی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.