سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

انتخاب برتر بر اساس معيارهای مقام معظم رهبری باشد

دبيركل اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی كشور انتخابات را قله حماسه سياسی عنوان كرد و گفت: انتخاب اصلح باید بر اساس معيارهای مقام معظم رهبری صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حامد علامتی، دبيركل اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی كشور 14 اردیبهشت‌ماه در زاهدان از راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی در مدارس راهنمايی خبر داد.

وی انتخابات را قله حماسه سياسی عنوان كرد و افزود: انتخاب اصلح بر اساس معيارهای مقام معظم رهبری بايد صورت گيرد. همچنین تعالی اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی كشور در حوزه پسران، تربيت مديران آينده نظام است و اين تعالی در حوزه بانوان نيز تربيت مادران و همسران و معلمانی نمونه است. سند چشم‌انداز اتحاديه تدوين شده و هم‌اكنون در راستای آن برنامه‌ريزی و حركت می‌كنيم.

دبيركل اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از راه‌اندازی نظام جامع فرهنگی و تربيتی اتحاديه خبر داد و اظهار كرد: برنامه‌های سالانه اتحاديه بر اساس نظام فرهنگی و تربيتی شكل می‌گيرد.

علامتی ادامه داد: بر اساس آن نظام، بايد اتحاديه امسال در حوزه مقطع راهنمايی وارد شده و برنامه‌های خود را برای دانش‌آموزان اين مقطع اجرايی كند. از سال تحصيلی آينده در تمام مدارس 32 استان كشور، انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در مقطع راهنمايی راه‌اندازی می‌شود.

دبيركل اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با بيان اينكه هم‌اكنون 50 درصد از دبيرستان‌های سراسر كشور دارای انجمن‌های اسلامی هستند، گفت: انجمن‌های اسلامی در مدارس عضوگيری نكرده بلكه بهترين و فعال‌ترين دانش‌آموزان را در زمينه علمی انتخاب می‌كند. تقويت بنيه سياسی و فرهنگی دانش‌آموزان در كنار بنيه علمی و مهارتی در اولويت قرار دارد.

علامتی خاطرنشان كرد: اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی برای تحقق شعار سال‌ جاری وظيفه خطيری دارد بايد از فرصت حماسه سياسی و اقتصادی برای تربيت سياسی و اقتصادی دانش‌آموزان استفاده شود.

بازديد از انجمن اسلامی سه مدرسه در شهرستان زاهدان و سفر به شهرستان زابل از ديگر برنامه‌های سفر يک روزه دبيركل اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی كشور است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.