سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین مجموعه تخصصی ورزش های بادی بالانس در مشهد

مجموعه تخصصی ورزش های بادی بالانس کشور با هدف ارتقاء سطح سلامت بانوان جامعه همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیتا بردبار مسوول کمیته بادی بالانس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان این مطلب گفت:بادی بالانس ترکیبی از حرکات تای چی، یوگا و حرکات اصلاح شده پیلاتس است که می تواند اثرات مفیدی بر تعادل جسم و روح، سلامت جسمانی، افزایش انعطاف پذیری، آرامش درون، افزایش استقامت و سلامت قلب و عروق و جلوگیری و کنترل بیماری های عصبی، دیابت و فشار خون داشته باشد.

موسس اولین مجموعه تخصصی ورزش های بادی بالانس کشور افزود: این رشته ورزشی از سال 1389 فعالیت خود را به صورت رسمی زیر نظر فدراسیون اسبق آمادگی جسمانی کشور آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 100 مربی فعال در کشور مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: رشته های بادی وایو، سیلور اسنیکرز وی‍ژه سالمندان، بالت بادی بالانس ویژه کودکان و نوجوانان و بادی بالانس ویژه سالمندان، کودکان و زنان باردار در این مجموعه تخصصی آموزش داده خواهد شد.

بردبار با بیان اینکه مجموعه تخصصی ورزش های بادی بالانس مشهد برای اولین بار در کشور در زمینه ورزش های دوران بارداری نیز فعالیت خواهد کرد، افزود: تکنیک هایی چون نفس گیری در زمان وضع حمل، کاهش مشکلات و دردهای ناحیه کمر، لگن و ... در دوران بارداری زیر نظر مربیان مجرب به متقاضیان آموزش داده می شود.

مسوول کمیته بادی بالانس فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: تاکنون برای این رشته های ورزشی رقابت هایی در جهان برنامه ریزی نشده که به دنبال آن هستیم در آینده در برخی رشته های آن به صورت ماراتن بادی بالانس رقابت هایی را برگزار کنیم./زر

برچسب ها: بادی ، بالانس ، افتتاح ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.