سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام‌نور/برخي ضوابط در اين دانشگاه رعايت نشده

تعدادی از نمایندگان نسبت به رعایت نکردن ضوابط و مقررات اداری در دانشگاه پیام‌نور اعتراض دارند به همین دلیل موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور را مطرح کردند.

جواد هروی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفت‌وگو با  خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از حدود ۳ الی ۴ ماه پیش برخی نمایندگان نسبت به عملکرد دانشگاه پیام‌نور اعتراض داشتند؛ این افراد معتقدند برخی ضوابط و مقررات اداری در این دانشگاه رعایت نشده است.
 
وی افزود:اقداماتی که تخلف گفته می‌شود در این دانشگاه به چشم می‌خورد و با وجود آنکه این دانشگاه با حضور خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات سعی در برطرف کردن ابهامات داشتند اما نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌ها قانع نشدند و همین امر باعث مطرح کردن بحث تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام‌نور شد. 
 
هروي تصریح کرد: به طور حتم وقتی به بحث تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور بپردازیم در عرصه‌های مختلف نیز ورود پیدا خواهیم کرد تا دامنه بررسی‌ها گسترده‌تر شود.

وی گفت: در حال حاضر قرار است تقاضای تحقیق و تفحص ازدانشگاه پیام نور ابتدا در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد و سپس زمان تحویل آن به هیات رئیسه مجلس مشخص می‌شود. /ح
برچسب ها: تحقیق ، دانشگاه ، پیام نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.