سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برگزار شد

در جلسه‌ای با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشکلات سرمایه گذاران حوزهٔ گردشگری خراسان رضوی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد شریف ملک‌زاده در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تغییر نگرش‌ها از جذب سرمایه گذار به کشف سرمایه گذار گفت: بایستی علاوه بر رفع موانع برای سرمایه گذاران کنونی، به دنبال شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به بخش خصوصی باشیم.
وی ادامه داد: تمام تلاش‌های بخش دولتی در مرتفع کردن موانع یاد شده باید منجر به ایجاد امنیت سرمایه گذاری و آرامش خاطر در سرمایه گذاران شود که خوشبختانه در خراسان رضوی با فعال بودن کارگروه گردشگری مشکلات اکثر طرح‌ها حل و صل شده است و مباحثی که جنبهٔ ملی دارد لاینحل مانده است که از طریق این معاونت پیگیری خواهد شد.
وی اظهار داشت: مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی بیشتر مربوط به فرآیندهای اداری است و غالب سرمایه گذاران نیاز چندانی به تسهیلات دولتی ندارند.
ملک‌زاده با اشاره به اختیارات تفویض شده به کارگروه کشوری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوی هیات محترم دولت ابراز امیدواری کرد: با استفاده از این ظرفیت، ظرف ۱۰ روز آینده مسایل بخش خصوصی علاقه‌مند به سرمایه گذاری در حوزهٔ گردشگری خراسان رضوی برطرف شود.
محمد حسن واحدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به تعامل سازنده اعضای کارگروه گردشگری استان گفت: به مدد این هم افزایی، شاهد فراهم شدن اکثر زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه‌های حوزه گردشگری هستیم.
وی ادامه داد: مجموعهٔ مدیران استان همواره بر تقویت بخش خصوصی به عنوان بازوان توانمند دولت در توسعه و عمران خراسان رضوی اهتمام داشته‌اند.
گفتنی ست در این جلسه که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برگزار شد، ۲۲ پیشنهاد برای رفع مشکلات سرمایه گذاران این بخش و در راستای حمایت از توسعه گردشگری استان به تصویب رسید./س  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.