سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورابراهيمي در مخالفت با وزير پيشنهادي وزارت کار:

بر عهده گرفتن مسئولیت توسط افراد غیرمتخصص بزرگ‌ترین مشکل وزارت کار است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن مخالفت با صلاحیت عباسی گفت: متأسفانه هیچ کس پاسخگوی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نبوده و افراد غیرمتخصصی مسئولیت اجرای فعالیت‌ها را بعهده می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران پور ابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس در صحن علنی امروز (یک‌شنبه 15 اردیبهشت) در مخالفت با صلاحیت اسدالله عباسی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما شخصیت فردی آقای عباسی را از جایگاه سازمانی وی جدا می‌کنیم چرا که وی همکار ما در مجلس بودند.

وی در ادامه افزود: فضای امروز وزارتخانه فضایی خاص است، این وزارتخانه متولی بزرگ‌ترین مجموعه اقتصادی در کشور محسوب می‌شود اما این مجموعه در ماه‌های اخیر دچار شرایط ویژه‌ای شده است.

پور ابراهیمی تصریح کرد: متأسفانه هم‌اکنون کسی پاسخگوی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه نبوده و باید گفت چه کسانی و با چه سوابقی در بخش نفت، گاز و مجموعه شستا در دست گرفته و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: افراد غیرمتخصص و غیر کارشناسی که در این مدت مسئولیت‌های متعددی را در این مجموعه‌ها به دست گرفته‌اند مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه ظرف شش ماه گذشته تغییرات زیادی در این وزارتخانه اتفاق افتاده اظهار داشت: سه مدیرعامل در یکی از مجموعه‌های تأمین اجتماعی عوض شده است که ما چندین بار در صحن علنی تذکر داده‌ایم و خواستار حل برخی از مسائل شده‌ایم اما کسی پاسخگوی مشکلات نبود.

پور ابراهیمی خطاب به عباسی وزیر پیشنهادی کار گفت: آقای عباسی شما با بر عهده گرفتن بزرگ‌ترین مجموعه اقتصادی کشور باید به اصلاح امور متعهد شوید چرا که در چهار ماه گذشته کسی پاسخگوی مشکلات نبوده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رفاه ، کار ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.