سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

حماسه اقتصادی به معنای اهتمام جدی تر به خدمت و پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: نامگذاری امسال به عنوان حماسه اقتصادی، بیانگر تاكید مقام معظم رهبری در افزایش خدمت به مردم، رفع مشكل اشتغال و اقتصاد و آسان سازی مسیر توسعه همه جانبه كشور است.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام  در نشست اعضای شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اهمیت همت بیشتر مسئولان دستگاه ها برای رفع مشكلات كشور، تصریح كرد: افزایش اشتغال و رونق تولید، پیش شرط تحقق توسعه پایدار كشور است.
وی با تاكید بر لزوم تحرك بیش از پیش مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در راستای پیشبرد اهداف توسعه پایدار و همه جانبه این استان افزود: لازم است در این مسیر و تحقق اهداف، متناسب با رسالت های ذاتی دستگاه ها و وظایف آنان در پیگیری برنامه های امسال، برنامه ای كارشناسی تدوین و اجرا شود.
امام جمعه شهركرد با تاكید بر لزوم گسترش نظارت دولت بر مدیران در راستای حركت در مسیر توسعه و نظارت جدی دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از بروز خطا در سیستم، تصریح كرد: امام علی (ع) نیز در نامه شماره 53 نهج البلاغه، به مدیران توصیه می كند بر روند اجرای امور نظارت جدی كنند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان لزوم حركت دستگاه ها به سمت شفاف سازی امور عمرانی و دوری از دیوان سالاری و افزایش شفافیت در امور مالی و اعتباری، افزود: سلامت مالی دستگاه ها، افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.
حجت الاسلام نكونام افزود: نشست های شورای اداری، تجدید عهد مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری با یكدیگر، برای كار و تلاش بیشتر در راستای تحقق آرمان های بلند امام و انقلاب است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.