سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

با صدور بیانیه‌ای دانشجویان شرق مازندران هتک حرمت صحابه پیامبر را محکوم کردند

بسیجیان دانشجوی شرق مازندران در شهرستان نکا در بیانیه‌ای هتک حرمت صحابه پیامبر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نکا در بیانیه‌ای نبش قبر حجر بن عدی از صحابه رسول‌اکرم (ص) و حضرت علی (ع) را محکوم کرد.

دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی، هتک حرمت و نبش قبر حجربن عدی را عملی ننگین و وحشیانه دانستند و در بیانیه خود یادآور شدند: هتک حرمت و نبش قبر این صحابی بزرگوار پیامبر(ص) قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

در ادامه آمده است: بارها شاهد هتک حرمت به اعتقادات مسلمانان بوده‌ایم که این موضوع به هیچ‌ عنوان قابل قبول نبوده و جامعه جهانی باید نسبت به آن واکنش مناسب نشان دهد، چراکه همه ادیان قابل احترام بوده و کسی حق توهین به سایر مذاهب و اعتقادات پیروان آن‌ را ندارد.

بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی نکا یادآور شدند: شقاوت و سنگدلی به جایی رسیده است که قبر انسانی که جام شهادت را در 14 قرن پیش نوشیده، هتک حرمت شود و جنازه او را از قبر بیرون می‌آورند؛ البته گروه‌هایی که در فتنه طائفه‌ای و مذهبی گرفتار شده‌اند یک تفکر انزواگرایانه را در دستورکار خود قرار داده‌اند و این اقدام نشان می‌دهد که این گروه‌ها به دنبال آزادی و دموکراسی نیستند، بلکه خواهان به راه‌انداختن درگیری‌های طایفه‌ای و مذهبی هستند./س

برچسب ها: صدور ، بیانیه ، دانشجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.