سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افتتاح 31 پروژه در بخش‌های مختلف به دست هیئت دولت در آذربایجان غربی

هیئت دولت در چهارمین سفر خود به آذربایجان غربی 31 پروژه را در شهرهای مختلف این استان افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، امروز رئیس جمهور و هیئت دولت در یک‌صد و ششمین سفر استانی خود برای بار چهارم به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند.

بررسی مصوبات سه دور سفر، افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی، رسیدگی به مشکلات مصوبات سفرهای قبلی و بررسی عملکرد استان در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار از اهداف این دوره از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان غربی است.

تشکیل جلسات مختلف در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و بررسی موانع و ظرفیت‌های موجود در استان و بهره گیری اصولی از این ظرفیت‌ها و از بین برداشتن موانع پیش رو از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

تشکیل جلسه هیئت دولت، شرکت در دو کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه توسعه معدن استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های این سفر به شمار می‌رود.

سفر وزرا به تمام شهرستان‌های استان نیز در راستای تحقق شعار عدالت محوری دولت نهم و دهم انجام می‌گیرد و طی آن وزیران در چهارمین سفر هیئت دولت به استان به 17 شهرستان استان سفر کرده و ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم و حضور در شورای اداری شهرستان‌ها، مشکلات شهرستان را نیز مورد بحث و بررسی قرار داده و گزارش نهایی سفرها را در جلسه هیئت دولت ارائه می‌دهند.

افتتاح 31 پروژه با اعتبار 437 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در چهارمین سفر هیئت دولت به استان اتفاق می‌افتد و علاوه بر این شاهد کلنگ زنی چند پروژه دیگر با اعتبار 100 میلیارد تومان در این استان خواهیم بود/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.