سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه کسانی به همراه احمدی‌نژاد برای دفاع از وزیر کار به مجلس آمدند؟

رئيس‌جمهور در حالي به منظور دفاع از وزير پيشنهادي تعاون، کار و رفاه اجتماعي به مجلس آمد که 3 عضو ارشد کابينه‌اش او را همراهي مي‌کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (يکشنبه 15 ارديبهشت ماه) که سه ماه از 15 بهمن ماه و جلسه عزل "عبدالرضا شيخ الاسلامي" مي‌گذرد بررسي برنامه‌ها و راي اعتماد "اسدالله عباسي" را به عنوان وزير پيشنهادي اين وزارتخانه را بررسي مي‌کنند.

به همين منظور محمود احمدي‌نژاد ساعت 8 و 26 دقيقه وارد صحن علني شده و بلافاصله در جايگاه ناطقين قرار گرفته و پس از ده دقيقه نطق و دفاع از وزير پيشنهادي خود صحن علني را ترک کرد.

اما به همراه احمدي‌نژاد، "محمدرضا رحيمي" معاون اول رئيس‌جمهور،‌ حجت‌الاسلام "سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني" معاون نظارت بر قوانين رئيس‌جمهور، "لطف‌الله فروزنده" معاون پارلماني رئيس‌جمهور، صالحي و برخي ديگر از معاونين پارلماني وارد صحن علني شدند.

همچنین احمدي‌نژاد صحن علني را در حالی ترک کرد که معاون اول رئيس‌جمهور، معاون نظارت بر قوانين رئيس‌جمهور، معاون امور پارلماني رئيس‌جمهور و ساير معاونين وي در صحن علني حضور دارند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: وزیر ، کار ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.