سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضوری متفاوت از پیشکسوت عرصه بازیگری در یک مجموعه تلویزیونی

بعد از مدتها دوری از تلویزیون به دلیل دوستی ام با خانواده "سام" در نقش "شیرین"، "باغ سرهنگ" بازی می‌کنم.

افسر اسدی بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما با اشاره به حضورش در مجموعه "باغ سرهنگ" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموعه کمدی "باغ سرهنگ" ایفاگر نقش "شیرین" هستم که اثری جذاب و پرمخاطب خواهد شد.
وی در خصوص دلیل حضور در "باغ سرهنگ" تصریح کرد: با خانواده "سام" از گذشته دوست بوده ام و سالها با "مجید اوجی" در یک دانشگاه درس می‌خواندم.
اسدی اظهار داشت: همیشه نوع بیان و نگارش ساده و روان "فلورا سام" را دوست داشته ام و کلام طنز گونه او منحصر به فرد و خاص سام عزیزم است.
این بازیگر پیشکسوت مجموعه های تلویزیونی با اشاره به حضور در یک اثر کمدی گفت: من فردی جدی هستم ولی به طور طبیعی و ذاتی شوخی را درک می کنم و مثل دیگر صفات انسانها در جایگاه خاصش از‌آن استفاده می‌کنم.
وی ادامه داد: روحیه من با طنز بیگانه نیست ولی در مجموع در کارهای طنز بیشتر رویت شده ام.
اسدی افزود: از فردا به طور جدی جلوی دوربین سام می روم و لوکیشن هم در منزل شیرین واقع در تهران است.
بازیگر فیلم سینمایی "روسری آبی" در خصوص محتوای "باغ سرهنگ" تصریح کرد: مضمون "باغ سرهنگ" کمدی بوده و به ماجرای یک خواننده جوان نیز می‌پردازد.
گفتنی است یک ماه از فیملبرداری "باغ سرهنگ" می گذرد و این مجموعه در 30 قسمت 45 دقیقه ای با مضمون کمدی به نویسندگی و کارگردانی "فلورا سام" و تهیه کنندگی مجید اوجی در تهران کلید خورده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.