سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخاق: نداشتن نماینده در آسیا فاجعه نیست / به کشتی تعلق خاطر دارم

رئیس جدید کمیته روابط بین الملل فدراسیون کشتی اعتقاد دارد نداشتن نماینده در هیأت رییسه کنفدارسیون کشتی آسیا فاجعه تلقی نمی شود وما می توانیم با مراودات مطلوب این خلاء را جبران کنیم.

سلطانعلی ترخاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:به هرحال خیلی خوب بود که ماهم در هیات رئیسه کشتی آسیا صاحب کرسی می شدیم اما حالا که این اتفاق رخ نداده نباید خیلی به این موضوع بپردازیم .

وی ادامه داد: با  رایزنی ها ومراودات مطلوبی که با فیلا وهمچنین کنفدراسیون کشتی آسیا می توانیم داشته باشیم مطمئن باشید جای خالی نماینده کشورمان چندان حس نخواهد شد فقط این که باید در زمینه روابط بین الملل نسبت به گذشته فعال تر باشیم.

ترخاق درباره این که با چه هدف و برنامه ای در فدارسیون کشتی قبول مسئولیت کرده است گفت:من در دهه شصت رئیس فدراسیون کشتی بودم وهمیشه در کنار این رشته ورزشی که به آن تعلق خاطر دارم بوده و هستم در نتیجه وقتی احساس کردم در شرایط فعلی کشتی کشورم به وجودم نیاز دارد با کمال میل آماده خدمت شدم.

رئیس اسبق فدارسیون کشتی اضافه کرد: به طور حتم مهمترین برنامه ای که در ابتدای کار باید به آن بپردازیم ایجاد رابطه موثر و دوسویه با فدراسیون جهانی کشتی است که برای این موضوع تفکرات و برنامه ویژه را در نظر داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کار عقب افتاده ای از قبل باقیمانده است گفت:نه،خوشبختانه کارکنان کمیته روابط بین الملل در این مدت زمانی که این کمیته مسئولی نداشته به خوبی همه کارها را پیش بردند فقط اینکه باید به امور جاری سروسامان بیشتری دهیم./آق

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.