سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنگرز: امیدوارم با کمک مردم و رسانه ها جام تختی را به شکل مناسبی برگزار کنیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: تلاش می کنیم رقابتهای جام تختی را روزهای 18 تا 20 اردیبهشت به شکل مناسبی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسن رنگرز افزود: جام جهان پهلوان تختي براي ما از اهميت بالايي به لحاظ حفظ جايگاه و قداست پهلوان نامدار كشتي ايران زمين مرحوم آقاتختي برخوردار است و تلاش همه دست اندركاران ورزش و كشتي برگزاری مناسب این رقابتها است.
 
دارنده مدالهای طلا و برنز جهان در مورد تعداد پایین کشورهای شرکت کننده در رقابتهای جام تختی، اظهار داشت: يقينا دوست داريم كه اين جام هم به لحاظ كمي و هم كيفي در بهترين سطح خود برگزار شود اما بعضا شرايطي بر فضاي كشتي جهان حاكم مي‌شود كه اين مهم خارج از اتفاقاتي است كه ما پيش‌بيني مي‌كنيم به خصوص اكنون كه فیلا در آستانه انتخابات خود قرار دارد ولی تلاش می کنیم با رایزنی بیشتر و گسترده تر این رقابتها را از سالهای آینده با حضور تیمهای بیشتر و قدرتمندتری برگزار کنیم.
 
مشاور وزير ورزش و جوانان در پايان خاطر نشان کرد:با اين وجود تلاش می کنیم جام جهان پهلوان تختي را با حضور برخی از چهره های شاخص كشتي ايران، بعضی آزادکاران عنوان دار جهان و با حضور علاقمندان به كشتي در سطح خوبی برگزار شود و اميدوارم این امر با کمک رسانه ها و مردم محقق شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.