سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجباری شدن فرصت مطالعاتی خارج برای دانشجویان خارج

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به مصوبات کارگروه های گردهمایی اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: اجباری شدن دوره فرصت مطالعاتی خارج برای دوره دکتری و حضور معاونان فرهنگی در تصمیم گیری ها از مصوبات این کارگروه ها بوده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر: در اختتامیه هفتمین گردهمایی اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتر علیرضا رهایی با ارائه گزارشی از مصوبات جلسات کارگروه های این گردهمایی افزود: در جلسات پیشنهاداتی در زمینه های توسعه شرکتهای دانش بنیان، تقویت نشریات علمی پژوهشی، تقویت روابط بین الملل و اعطای به موقع تشویق ها ارائه شد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر هدفدار کردن فرصتهای مطالعاتی را از دیگر مصوبات ذکر کرد و اظهار داشت: تقویت فرصت های مطالعاتی دوره دکتری و تهیه رتبه بندی دانشکده های دانشگاه از نظر آموزشی و پژوهشی از دیگر مصوبات است.
 
وی حضور بیشتر مدیران فرهنگی در تصمیم گیری ها را از مصوبات این کارگروه ها دانست و یادآور شد: در این جلسات تاکید بر اختصاص بودجه مستقل برای ورزشگاه ها و تشویق اساتید برای حضور در فعالیت های ورزشی تاکید شد.
 
رهایی ارتقای سطح دوره های آموزشهای الکترونیکی را دیگر مصوبات جلسات کار گروه های این گردهمایی عنوان کرد و ادامه داد: در این جلسات در خصوص اجباری شدن فرصت های مطالعاتی خارج برای دوره دکتری تاکید شده است./ز2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.