سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار رقابتهای بین المللی سوارکاری آذربایجان

درخشش سوار کاران ایرانی در باکو

سوارکاران ایرانی اعزامی به مسابقات پرش با اسب باکو عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران 9 سوارکار اعزامی ایرانی به رقابتهای بین المللی پرش با اسب آذربایجان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند و اینکه آنها سالها از میادین بین المللی دور بودند جای شگفتی دارد که پرشهای خوبی از خود ارائه کنند.

در ادامه گزارش آمده است: در دور اول روز دوم رقابتهای پرش با اسب در ارتفاع 13سانتی متر که روز گذشته صورت گرفت ملیکا غروی ،‌مسعود مکاری نژاد ،‌مجید شریفی ، فائزه غروی و علیرضا بختیاری با رقبای اروپائی خود به رقابت پرداختند که در پایان مکاری نژاد اول شریفی دوم و فربود سوم شدند.

این گزارش می افزاید: در دور دوم روز دوم نیز این مسابقات با موانع 145سانتی متر انجام شد و طی آن مازیار جمشید خانی با اسب سنتوریازد سوم و کاوه فربود با اسب فیلی سیانو پنجم شدند.

گزارش دیگری می گوید: در روز اول و دور اول این رقابتها که در روز پنج شنبه 12اردیبهشت و در موانع 125سانتی متر برگزار شد.

آقایان ؛ مجید شریفی ،‌داود پوررضائی ، فرامرز باب الحوائجی  مسعود مکاری نژاد، کاوه فربود،‌ملیکا غروی، مازیار جمشید خانی و مسعود شریفی حضور داشتند و نفرات برتر آن همگی از ایران بودند.

در ادامه گزارش آمده است: در دور دوم روز اول مسابقات علی رضا بختیاری مقام چهارم این رقابتها را با اسب کوجاک با 4 خطا کسب کرد. این رقابتها در موانع 145 سانتی متر بود و در آن 22 سوراکار از کشورهای ایران آذربایجان بلژیک لهستان و گرجستان به رقابت پرداختند و حاصل کار این بود علی رضا بختیاری با اسب کوجاک چهارم مسعود مکاری نژاد با 4 خطا ششم مجید شریفی با 12 خطا دهم و مازیار جمشیدخانی با 12 خطا یازدهم شدند./آق
برچسب ها: سوارکار ، اسب ، آذربایجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.