سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی:

انصاف است که میزبان فینال یک شهر بی طرف باشد/برای دایی بازی خداحافظی نگرفتند، من که از او پر افتخارتر نبودم

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فینال جام حذفی برای هر 2 تیم پرسپولیس و سپاهان بازی بسیار سختی است.

خداداد عزیزی مهاجم سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فینال جام حذفی برای هر 2 تیم سپاهان و پرسپولیس بازی سختی است. سپاهان تیم خوبی است و در لیگ هم نشان داد که چقدر با کیفیت بازي مي کند. سپاهان سالیان سال است که روند خوبی داشته و افت نکرده است و در شرایط ایده آلی قرار دارد و در 5 سال قبل همیشه مدعی قهرمانی لیگ و جام حذفی بوده و در آسیا هم حضور داشته و هنوز هم تیم منسجم و خوبی است.

وی افزود: پرسپولیس امسال در حد نام خودش نبود. آمدن یحیی گل محمدی یک شوک برای این تیم بود اما در مجموع نتایج دلخواه هواداران و مدیران باشگاه نبود. البته پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و شاید از لحاظ کار تیمی و جدول از سپاهان به چشم ضعیف تر باشد اما بازی فینال تک بازی است و بازی سختی برای هر 2 تیم است.

عزیزی در مورد میزبانی پرسپولیس در این دیدار گفت: میزبانی صد در صد به پرسپولیس در فینال جام حذفی کمک می کند. این مساله به نفع پرسپولیس است اما سوال این است که چرا فینال را در یک شهر بی طرف نمی گذارند. فینال قهرمانان اروپا را در یک شهر بی طرف برگزار می کنند اما در کشور ما فینال جام حذفی را بین 2 طرف فینالیست قرعه کشی می کنند. نظر من این است که فینال جام حذفی را در یک شهر بی طرف باشد اما به هر حال خودشان می دانند.

وی در مورد بازی خداحافظی مهدوی کیا در فینال جام حذفی گفت: مهدی مهدوی کیا جزو نوادر در فوتبال ما است جدا شدنش از فوتبال یعنی اینکه یکی از بزرگان فوتبال ما از جمع خانواده فوتبال ایران جدا شده و فوتبال ما ضعیف تر و بی اثرتر می شود. دایی باقری و عابدزاده رفتند و فقط مهدوی کیا و کریمی مانده اند و این 2 نفر هم بروند آسمان فوتبال ما بی ستاره خواهد شد و فقط فانوس ها در آن چشمک خواهند زد.

وی افزود: قرار بود مهدوی کیا قبل از بازی فینال 5 دقیقه به صورت نمایش بازی کند و از فوتبال خداحافظی کند که این قضیه از طرف پرسپولیس ها لغو شد و چه بهتر که این اتفاق افتاد زیرا خداحافظی به این شکل در شان بازیکنی مثل مهدی کیا نیست. همه این کارها در حد حرف و نمایش است و اگر آقایان بلد نیستند، من به خرج خودم برای آنها بلیت می گیرم و آنها را به عربستان، ‌امارات یا قطر می برم تا ببینند که بازی خداحافظی را چه شکلی برگزار می کنند. ما از این کارها بلد نیستیم و دنبال کار خودمان هستیم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که عدم برگزاری بازی خداحافظی برای شما از نظر شخص خودت ناراحت کننده نبود، گفت: نه، چون به این مسائل عادت کرده ام و با آن کنار آمده ام. اصلاً اینها نمی دانند ستاره و بازیکن بزرگ و ملی پوش یعنی چه! اصلاً نمی فهمند که مهدوی کیا ستاره است و برای او چطوری باید بازی خداحافظی بگیرند. آنها یا بازی خداحافظی نگیرند یا بازی بزرگ و در حد نام او برگزار کنند. من از آنها خیلی ممنونم و خدا را شکر می کنم که برایم بازی خداحافظی نگرفتند چون اتفاقات عجیب در فوتبال ما زیاد می افتد و چرا باید ناراحت شوم.

عزیزی در پایان گفت: برای علی دایی هم بازی خداحافظی نگرفتند. من چرا باید ناراحت باشم، من که از دایی در این فوتبال پر افتخارتر نبودم و نیستم. اینها از این کارها بلد نیستند و در فوتبال ما پهلوان زنده را عشق است و بعد از ان دیگر به درد نمی خوری و کارآیی نداری در صورتی که در همه جای دنیا بعد از دوران بازیگری، از تجربیات بازیکنان بزرگ استفاده می کنند. در کشور ما الان همه کارشناس شده اند و بازیهای رئال و بارسا را کارشناسی می کنند اما آقایان یک عکس با لباس ورزشی هم ندارند در صورتی که فوتبال یک بحث کاملاً تخصصی است./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.