سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اماکن مسکونی منطقه 11 با مدیریت بحران آشنا می شوند

طرح مدیریت بحران اماکن در مجتمع مسکونی 20 واحدی واقع در محله جمهوری از محدوده ناحیه 3 اجرا شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به همت ستاد مدیریت بحران منطقه دوره آموزشی تئوری و عمل مدیریت بحران اماکن شامل آموزشهای مقابله با زلزله اطفا حریق و کمکهای اولیه با استفاده از کارشناسان ستاد مدیریت بحران سازمان آتش نشان و فوریتهای پزشکی در مجتمع مسکونی واقع در محله جمهوری برگزار شد.
شایان ذکر است ساکنین این مجتمع با مفاهیم در خصوص آمادگی مقابله با زلزله روشهای اطفا حریق و چگونگی عملکرد کپسول های آتش نشانی کمکهای اولیه و موردی در آسیب دیدگی بسیاری اطلاعات مورد نیاز دیگر برای مواجهه با بحران آشنا شده به صورت عناوین روشهای مختلف پناه گیری را تمرین کردند.
گفتنی است در راستای اجرای کامل طرح مدیریت بحران اماکن و تشکیل چارت مقابله با بحران در مکان یاد شده از بین اهالی ساختمان نفراتی به عنوان فرمانده پیشگیری بحران ساختمان امور پشتیبانی امور مالی و اداري جهت پوشش و آمادگی کامل در رفاه اجتماعی وقوع حادثه انتخاب شده و cd کمک آموزشی مربوط به مدیریت بحران اماکن نیز بین آنان توزیع گردید.
بدیهی است ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه 11 آمادگی خود را جهت اجرای طرح مدیریت بحران اماکن در کلیه اماکن مسکونی با حداقل 18 واحد اماکن تجاری با لااقل 27 واحد و اماکن اداری با 50 نفر پرسنل واقع در منطقه به صورت رایگان اعلام می نماید./ز
برچسب ها: اماکن ، مسکونی ، مدیریت ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.