سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعيمي‌رز درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پاسخ ايران در برابر رژیم صهیونیستی كوبنده خواهد بود

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران در صورت مشاهده هرگونه واكنش و رفتار جنگ‌طلبانه از سوي رژيم صهيونيستي واكنش نشان مي‌دهد كه قطعا اين اقدام به‌نفع اين رژيم نبوده و جواب دندان‌شكني را ازسوي ايران خواهد داشت.

"صفر نعيمي‌رز " نماينده آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل" ائتلاف غير رسمي با عنوان 4+1 " از سوي آمريكا، برخي كشورهاي عربي و رژيم صهيونيستي براي مقابله با ايران، سوريه و حزب‌الله لبنان، گفت: این ائتلاف در مکاتبات وزارت خارجه آمریکا با رمز 4+1 نامگذاری شده كه شامل عربستان سعودی، اردن، امارات، تركيه و رژيم غاصب صهيونيستي است.
 
وي در ادامه افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران و كوتاه شدن دست بيگانگان از كشورمان، استكبار با طراحي و برنامه‌ريزي‌هاي مختلف  به‌دنبال توطئه عليه ايران بوده اين درحالي است كه كشورمان به‌ علت توان بالاي امنيتي-اطلاعاتي از تمامي افكار دشمنان خود آگاهي دارد بنابراين چنين اقداماتي كار به جايي نخواهد برد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران در صورت مشاهده هرگونه واكنش و رفتار جنگ‌طلبانه از سوي رژيم صهيونيستي جواب دندان‌شكني خواهد داد كه قطعا اين اقدام به‌نفع اين رژيم غاصب صهيونيستي نيست.

گفتني است یک روزنامه صهیونیستی نوشت آمریکا برای مقابله با ایران، ائتلافی غیررسمی از چند کشور عربی، ترکیه و اسرائیل در منطقه به وجود آورده است كه هدف از این ائتلاف جدید مقابله با محور ایران، سوریه و حزب الله لبنان است و اعضای این ائتلاف غیررسمی به مبادله اطلاعات و ارائه هشدارهای امنیتی با یکدیگر می‌پردازند و در مرحله بعدی بر همکاری متقابل برای خنثی کردن برنامه‌های تروریستی اقدام خواهند کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ایران ، حزب الله ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.