سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد: سپاهان میدان دیده است و پرسپولیس باید مراقب باشد

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهان یک تیم با تجربه ومیدان دیده است و پرسپولیسی ها در فینال جام حذفی باید مراقب آنها باشند.

عباس انصاری فرد  مدیر عامل سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فینال جام حذفی بازی مهم و سرنوشت سازی برای پرسپولیس است و فقط امیدوارم پرسپولیس بتواند نتیجه خوبی بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند.
پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد چون سپاهان تیم خوبی است و به راحتی نمی بازد .
سپاهان تیم خوب و میدان دیده ای است و پرسپولیسی ها باید مراقب آنها باشند.

وی در مورد میزبان پرسپولیس در این دیدار گفت: به نظر من میزبانی کمک حال پرسپولیس خواهد بود چرا که تشویق و حمایت هواداران پرسپولیس در این بازی مهم خیلی مهم است اما سپاهان هم تیم باتجربه ای است و میادین بین المللی زیادی دیده است و بازیکنان پرسپولیس خیلی باید مراقب باشند.

وی در مورد شانس قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی گفت: صد در صد آنها هم شانس قهرمانی دارند. سپاهان با توجه به تجربه ای که در این ساله به دست آورده و بازیکنان خوب و کارآمدی که دارد، می تواند خیلی امیدوار باشد که در این بازی نتیجه بگیرد به همین دلیل پرسپولیسی ها باید کاملاً هوشیار باشند تا غافلگیر نشوند و با این قهرمانی هم بتوانند دل مردم را شاد کنند و هم سهمیه آسیا را بگیرند .
پرسپولیس امسال در آسیا نبود و اگر فصل آینده هم در این رقابتها نباشد، برای امتیاز بین المللی تیم اصلاً خوب نیست.

وی در مورد مربیان 2 تیم اظهار داشت: تجربه یک مربی خیلی مهم است تجربه بالای کرانچار نسبت به گل محمدی یک امتیاز خاص برای سپاهان محسوب می شود چرا که او میادین بین المللی زیادی را به عنوان مربی دیده است و گل محمدی چنین شرایطی ندارد اما حساسیت بازی شاید باعث شود قضایا غیر عادی شود یعنی مربی در چنین بازیهایی نقش دارد اما پیاده کردن برنامه های تاکتیکی مد نظر مربی خیلی مهم است .

به نظر من و با توجه به میزبانی پرسپولیس، همه چیز به نفع پرسپولیس است اما بچه ها باید از این شرایط و موقعیت به وجود آمده ،‌به خوبی استفاده کنند./آق

برچسب ها: دیده ، مورد ، شانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.