سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

ملت ایران بدنبال علم هسته ای است

رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: ملت ایران به دنبال سلاح هسته ای نبوده بلکه به دنبال دستیابی به علم هسته ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حسین الله کرم صبح شنبه در یادواره شهدای هسته ای در گلزار شهدای آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم(ع) آمل با بیان اینکه افرادی در بحث هسته ای کار کردند و مزدشان شهادت شد که تلاش آنان حماسی و خارق العاده بودگفت : به دنبال سلاح هسته ای نبوده و درصدد دستیابی به علم هسته ای هستیم که هر گامی در عرصه هسته ای برداشته می شود سبب پیشرفت و تعالی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با تحریم ها ایستادگی کردیم در حالیکه دشمنان خیال می کردند با تحریم ها در مقابل دولت می ایستند، افزود: اراده مقاومت در ما وجود دارد که سبب پیروزی می شود.

رئیس شورای هماهنگی حزب الله با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی پیش زمینه حماسه اقتصادی است، تصریح کرد: وقتی دولت و ملت در یکپارچگی قرار گیرد دشمنان تحریم ها را کاهش خواهند داد.

الله کرم با اشاره به اینکه معنا ندارد تا یارانه ها به طبقات بالای جامعه داده شود، یادآورشد: یارانه هایی که طبقات بالا در دوره های قبل گرفتند کافی نیست که باز هم باید یارانه بگیرند و باید این یارانه ها به پنج دهک پایین جامعه داده شود.

وی تصریح کرد: اگر اختلافی وجود دارد باید به قانون واگذار کنند و لشکرکشی های پس از انتخابات کار غلطی بوده و بهانه دست دشمن دادن است.

عضو هئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دشمنان آمده اند تا ما را به اشکال مختلف از ارزشها جدا کنند، ادامه داد: دشمنان در فتنه سال 88 آمدند تا کار خود را انجام دهند ولی در عمل موفق نبودند./س


برچسب ها: ایران ، علم ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.