سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

نمایش توان مندی های صنایع دستی کرمانشاه در کنفرانس ها و همایش های مختلف

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی‌صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: برگزاری صنایع‌دستی در کنفرانس برق منطقه‌ای در کرمانشاه، فرصتی برای ارتباط بیشتر این هنر صنعت و مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


نصرت‌اله سپهر گفت: فلسفه برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کنار همایش‌هایی که با حضورگروه‌های مختلف و قشر تحصیل‌کرده همراه است، زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا برای آشنایی این طبقه مستعد اجتماعی، به‌خصوص ارتقاء حس آنان در زمینه معرفی صنایع‌دستی برنامه‌هایی برگزار کنیم.

وی افزود: ضرورت معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان و حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان، زمینه نمایش و فروش بهتر تولیدات را فراهم می کند، فرصتی برای ارتباط بیشتر این هنر صنعت و مردم است.

سپهر گفت : در این کنفرانس که توسط برق منطقه‌ای برپاشد، 14 استان کشور شرکت داشتند و در محل نمایشگاه جنبی این برنامه، صنعت‌گران صنایع‌دستی در رشته پوشاک سنتی، گیوه، گلیم، چرم، جاجیم آثارشان را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه صنعت‌گران صنایع‌دستی در کنار کنفرانس برق منطقه‌ای که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، آثارشان را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: بتول ذهتابان در رشته پوشاک سنتی، هادی صالح‌کوتاهی در رشته گیوه مردانه و زنانه، گلیم، موج و جاجیم از جمله این شرکت‌کنندگان بودند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.