سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری عنوان برتر توسعه اماکن ورزشی را کسب کرد

در اولین نشست معاونان توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، چهارمحال و بختیاری عنوان برتر کشور را در توسعه اماکن ورزشی به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نشست معاونان توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان 11 و 12 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی کردستان برگزار شد و گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی چهارمحال و بختیاری به عنوان برتر دست یافت.

در این نشست که با حضور معاونان توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سراسر کشور و پنج گروه منتخب نظارت فنی بر اماکن ورزشی برگزار شد، استان چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خوزستان به عناوین برتر رسیدند.

در لوح تقدیر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان آمده است:
رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری
بی گمان اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیات دولت و نظارت عالیه بر نحوه و کیفیت ساخت و ساز فضاهای ورزشی در سطح کشور یکی از اهداف مهم این وزارت خانه است، از آنجایی که در راستای دستیابی و تحقق این مهم، گروه نظارت فنی آن استان به موجب ارزیابی دفتر طرح و برنامه این معاونت در شاخص های نظارت مستمر بر نحوه اجرا و مرتفع نمودن مشکلات فنی پروژه ها، ارسال به موقع پکیج اطلاعات عمرانی به صورت ماهانه، صحت اطلاعات مندرج در پکیج ارسالی، پیگیری و پاسخگویی مناسب و به موقع به مکاتبات دفتر مزبور در سال 1391 عملکرد موفقی داشته است، بدینوسیله از زحمات و تلاش های صادقانه جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم./زر

برچسب ها: اماکن ، ورزشی ، چهارمحال ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.