سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هتک حرمت صحابه پيامبر(ص) بيانگر بي‌اعتقادي گروه‌هاي تکفيري به مباني اسلام است

عضو فراکسيون روحانيون مجلس با اشاره به هتك حرمت مقبره حجربن عدي صحابي گرانقدر پيامبر(ص) توسط تروريست‌هاي سوريه گفت: هتک حرمت مقبره صحابه پيامبر بيانگر بي‌اعتقادي گروه‌هاي تکفيري به مباني اسلام است.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده محلات و دليجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت مقبره حجربن عدي صحابه جليل‌القدر پيامبر(ص) و اميرالمومنين(ع) توسط گروه‌هاي تکفيري و تهديد به ادامه اين اقدامات شنيع گفت: گروه‌هاي تکفيري و تروريستي در خدمت ارگان‌هاي جاسوسي غرب بوده و برهيچ کدام از موازين بشري استوار نيستند، در رفتارهاي خود هيچ منطقي را دنبال نکرده و با تهديد و ارعاب و شکنجه به دنبال القا و تحميل افکار خود به ديگران هستند و مقدسات قابل احترام در اديان ديگر را قبول ندارند.
 
وي در ادامه با بيان اينكه اين گروه‌ها برخلاف آنچه که سعي در بيان آن دارند، گرايشي به اسلام نداشته و با اسلام مخالفند، تصريح كرد: گروههاي تروريستي سوريه بايد بدانند هتک حرمت‌هاي صورت گرفته بدون شک نشانگر رذالت گردانندگان اين گروه‌ها بوده كه قطعا بي‌پاسخ نخواهد ماند.
 
عضو كميسيون آموزش مجلس ادامه داد: مسلمانان آزاده قطعا اين اقدامات را محکوم مي‌کنند، اين که صحابي پيامبر (ص) و يا قبور مطهر بزرگان دين توسط اين افراد هتک حرمت شود نشانگر انحراف اين افراد است.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با تاكيد بر محكوميت اين اقدام از سوي كميسيون آموزش خاطرنشان كرد: اين افراد عوامل استکبار هستند و چنين عملياتي بيانگر بي‌اعتقادي گروه‌هاي تکفيري به مباني روشن اسلام است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هتک ، حرمت ، صحابه ، پیامبر ، انحراف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.