سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تخريب مقبره صحابي پيامبر(ص) ضعف دشمنان اسلام را بيش از پيش نمايان کرد

عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور تخريب مقبره صحابه پيامبر اکرم(ص) در سوريه به دست دشمنان اسلام را نشان از ضعف آنان دانست و برلزوم اتحاد مسلمانان در اين زمينه تاکيد کرد.

سامان نیازی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در واکنش به هتک حرمت به مقبره "حجربن عدی" یکی صحابه پیامبر توسط جبهه النصره و تهدید این گروه معارض به تخریب مقبره‌های حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) اظهار داشت: حادثه تأسف‌باری که دو روز قبل در سوریه به وقوع پیوست اهميت اتحاد مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام را بيش از پيش نمايان مي‌سازد تا بار دیگر شاهد این‌گونه بی‌احترامی‌ها نباشیم.

وی در ادامه افزود: ضعف و فرومایگی دشمنان اسلام در این قبیل بی‌حرمتی‌ به مقدسات به وضوح نمایان است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: وهابیت باید بداند که روز به روز به سمت نابودي پيش مي‌رود و در مقابل مسلمانان با رشد و پویایی در تمامی زمینه‌ها در حال گسترش هستند.

وی با بیان اینکه اعتقادات وهابیت بی‌پایه و اساس است تصریح کرد: وهابيون همواره نسبت به اعتقادات اصیل شیعه دچار ضعف و ناتوانی هستند و در نهایت برای جبران پستی و فرومایگی خود در صدد تخریب اماکن مقدس و متبرکه شیعه برمي‌آيند.

نیازی در پایان خاطرنشان کرد: تخریب مقبره‌های متبرک نشان از بیم ایادی شیطان از اصحاب حقیقی حضرت محمد(ص) بوده و ارتکاب چنین جنایاتی نشأت گرفته از افکار متزلزل در تمسک به فرقه‌اي پوچ است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیازی ، حرمت ، مقبره ، صحابه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.