سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیری: وحید شمسایی سرمربی دبیری شد/شمس از مدیریت فنی می رود

مدیرعامل باشگاه فوتسال دبیری تبریز گفت: حضور شمسایی در تیم به عنوان سرمربی قطعی است البته در صورتیکه مراحل اداری قرارداد داخلی انجام پذیرد.

افشین دبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مذاکرات با وحید شمسایی به آخرین مراحل نزدیک شده زیرا در جلسه ای که روز جمعه بین قائم مقام باشگاه و وحيد انجام شد آنها به توافق نهایی رسیدند، بستن قرارداد داخلی با شمسايي آخرین گام حضور وی در باشگاه دبیری است.

مدیرعامل باشگاه فوتسال دبیری تبریز افزود: شمسایی به عنوان سرمربی اسامی بازیکنان و نفرات مد نظر خود را اعلام کرده و باشگاه نیز نظرات وی را مورد توجه قرار داده است وی لیستی از اسامی تنظیم کرده که در آن برای هر پست 3 بازیکن را در نظر دارد و در صورتیکه باشگاه هزینه حضور بازیکنان را قبول کند ترکیب تیم مشخص می شود.
 
دبیری در ادامه بیان داشت: برخی از بازیکنان که نامشان در لیست به چشم نمی خورد با باشگاه فصل گذشته خود قرار دارند که کار رضایت گرفتن از مسئولان باشگاه برای جدایی بازیکنان بر عهده ی خود شمسایی می باشد چهار نفر از بازیکنانی که وحید نامشان را در لیست 15 نفره به باشگاه ارائه داده جذب می شوند.
 
مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در خصوص حضور نظری در تیم اظهار داشت: وحید شناخت خوبی از دروازه بان اول تیم دارد نظری از نظر فنی  بازیکن بسیار خوبی است اما همانطور که با تمام بازیکنان در خصوص شرایط جدید حاکم بر تیم بحث می شود نظری نیز طی جلسه ای شرایط شمسایی را می شنود و در صورتیکه این شرایط را مساعد دانست، می ماند.
 
وی خاطر نشان کرد: شمس فصل پیش به عنوان مدیر فنی در باشگاه فعالیت کرد اما با توجه به اینکه وی در فصل جدید تیم پرسپولیس بهزیستی لیگ دسته اولی را نیز زیر نظر دارد، با دبیری به صورت رسمی قرار داد نمی بندد و تنها به عنوان مشاور و دوست در کنار ما مشغول به کار است اما در نظر داریم که شمس به عنوان یکی از اعضا در هیئت مدیره باشگاه حضور داشته باشد.

دبیری اظهار داشت: شاید مانند دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر هزینه زیادی صرف تیم نکنیم اما با توجه به بودجه باشگاه و توافق با بازیکنان شرایطی را فراهم می آوریم که تبدیل به تیم صدر جدولی شویم و سهمیه آسیا را از آن خود کنیم./مح
برچسب ها: شمسایی ، افشین ، دبیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.