سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اردبیل میزبان همايش قرآنی منطقه شمال غرب كشور شد

مسئول دارالقرآن الکريم تبليغات اسلامي استان اردبيل از اجرای همايش قرآنی منطقه شمال غرب كشور به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام عزيز صابری در جلسه هماهنگی برنامه های دارالقرآن اردبیل با حضور کارشناسان این حوزه اضافه کرد: این همایش با هدف تعامل و ارتقا برنامه های قرآنی در استان های شمال غرب کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نيز همچون سالهاي گذشته با برنامه ريزي دقيق تلاش خواهيم کرد در عرصه هاي قرآني خدمات مطلوبي ارائه شود، ادامه داد: امسال توسعه آموزش قرآنی و نیز تربیت متخصصین قرآنی در اولویت برنامه های این مرکز قرار دارد.

مسئول دارالقرآن الکريم تبليغات اسلامي استان به عناوين برنامه ها و فعاليت هاي قرآني در سال 92 اشاره کرد و افزود: آموزش قرآن كريم در سطوح عمومي، متوسطه، عالي و تخصصي، تربيت و تامين نيروهاي متخصص قرآني از جمله تربيت معلم، داور، ممتحن و گسترش مفاهيم قرآني و تفسير از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام صابری بیان داشت: اجراي كارگاه هاي تخصصي در مركز استان و شهرستان ها، اجراي طرح ارتقاء و بازآموزي مربيان، اجراي همايش هاي قرآني، برگزاري جشنواره نغمه هاي وحي در شمال استان، توليد نرم افزارهاي قرآني و... از دیگر برنامه های قرآنی پیش بینی شده برای سال جاری است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از این برنامه ها هم اکنون آغاز و پیگیری می شود، تصریح کرد: برگزاري مسابقه بزرگ نورالهدي، اعزام داور، ممتحن، استاد، گروه تواشيح، برگزاري كارگاه آموزشي مديران موسسات و خانه هاي قرآني، فعاليت هاي تبليغي و ترويجي در اعياد و جشن هاي ملي و مذهبي، برگزاري محافل انس با قرآن سایر برنامه هاي دارالقرآن اردبيل برای سال 92 است.

به گفته وی اين فعاليت ها با همکاري اتحاديه موسسات و مراکز قرآني، مربيان قرآن، ممتحنين و اساتيد قرآن در سطح استان اردبيل برگزار خواهد شد./ب

برچسب ها: اردبیل ، میزبان ، همایش ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.